Wat er bij?

  • ten eerste zou ik toevoegen :
    Achtergrond in het frame, of hoe je da ook heet.
    en eentje achter 't frame,
    en btw aan de linkerkant kun je misschien linkpartners neerzette.
    en dan moet je Maffiastarz.nl erin zetten (a)

  • Thommie,


    ik vind het er eigenlijk niet zo slecht uitzien, alleen nog een leuk plaatje erbij! En nog een kleine aanpassing ik zag op het plaatje: Kun jij het aan?. Het is misschien handiger als je er neer zet Kan jij het aan? ik denk dat dat wat mooier past.


    ik zal binnenkort mijn outgame ook presenteren even kijken wat daar de reactie's op zijn!:p

  • Jah kerels, dit wordt waarschijnlijk weer de zoveelste out-game van Banditi maar zodra je op Aanmelden of Wachtwoord vergeten klikt of wanneer je in-game bent zie je weer die godverdomse Banditi! +o(

  • Citaat

    oke bedankt maar kan iemand mij dan meschien helpen/tips geven welke kleuren ik wel kan gebreuken enz.?


    Als je niet weet welke kleuren je wilt moet je even kijken welke kleuren je ingame geeft en dat van dat soort kleuren doen.
    Dus niet de outgame zwart en de ingame wit, het moet wel bij elkaar passen.

  • Als ik mijn mening hierover moet geven dan ben ik dagen lang bezig...
    Ik zou zeggen leer designen, dit is precies een knip en plak layout in paint ..
    Waarom zo donkere kleuren ? Zwart = afschuwelijk voor crimegames.
    Die 2 afbeeldingen erin zijn ook niet netjes en voegen niets toe aan de layout zelf, kijk het past niet binnen de layout.


    Een layout moet aan elkaar passen, wat jij hebt staat allemaal los en is nog niet eens leuk om naar te kijken.
    Waar ga je een menu maken ? Zoals Home | Aanmelden | ... enz.
    Alles op 1 pagina dumpen ? Is ook niet erg leuk voor de bezoeker.


    Ik zou zeggen kijk eens naar grote maffia games en neem daar wat van over(niet rippen! op je eigen manier).
    Werk eerst wat uit op papier, dat werkt veel handiger dan je denkt.


    Wat voor mensen je met die layout gaat aantrekken zijn vooral noobs en mensen die geen leven hebben.


    Dit is niet om je af te kraken ook al komt het zo over, maar hier zijn veel bruikbare tips in te vinden.
    Dus lees me reactie maar eens 2x, dan begrijp je het wel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!