PC historiek (shutdown)

  • heeey!


    Zoals jullie weten is het voor de meeste mensen nu vakantie, en dus weer tijd om lekker laat te gaan slapen als je ouders al gaan slapen zijn! :p


    Maar, soms is dat later gaan slapen wel iets te laat, en wordt het na 01:00 's morgens dat ik nog op de pc zit...


    Ja en?
    Dus, mijn pa die weet wel een en ander af van computers en die kan mijn historiek bekijken van wanneer ik mijn pc het laatst heb op- en afgezet, en dat is dus een klein probleempje als daar staat dat ik tot 01:00 of later nog op de pc zat...


    Weet iemand hoe je dit kan omzeilen, of in die historiek dat te kunnen verwijderen ofzo?


    En ik ben ook op zoek naar het "commando" daarvoor, ik heb het namelijk zelf eens geweten maar ben het helemaal vergeten :?: (het commando dat je moet invoeren bij: Start » Uitvoeren » Commando? Dat zou ook misschien al kunnen helpen.


    Mvg, tree


    PS: ik heb zelf al wat google werk geleverd, maar ik kom telkens uit op auto-shutdown bots:?:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • wist je dat 9/10 keer dat ouders daarover keihard liegen...
    Tenzij hij echt heeft laten zien dat wanneer jij op je pc geweest ben zou ik er gewoon ballen aan hebben.
    Zei me vader ook eens, jij mag niet later dan 10 uur op de pc vandaag, zat gewoon tot 3 uur 's nachts... mooie is, dat is ong jaar geleden, en hij denkt dat ik me er nog steeds aan hou, snuggles xP.
    Gewoon doen, pas als ze echt laten zien dat ze het kunnen, zou ik ze niet geloven.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat

    wist je dat 9/10 keer dat ouders daarover keihard liegen...
    Tenzij hij echt heeft laten zien dat wanneer jij op je pc geweest ben zou ik er gewoon ballen aan hebben.
    Zei me vader ook eens, jij mag niet later dan 10 uur op de pc vandaag, zat gewoon tot 3 uur 's nachts... mooie is, dat is ong jaar geleden, en hij denkt dat ik me er nog steeds aan hou, snuggles xP.
    Gewoon doen, pas als ze echt laten zien dat ze het kunnen, zou ik ze niet geloven.


    Hij heeft het ook laten zien :p das balen (xD)

  • Zal vast wel iets als parental control zijn. Kijk gewoon wat er geïnstalleerd is en wat er een beetje verdacht uitziet uninstall je gewoon. Kijk tevens na wat er opstart (kan wel makkelijk via iets als CCleaner)

  • volgens mij heeft die een hoofd pc op je computer verbonden.
    of hij loopt te bluffen , omdat jij dan bekend :p


    start ->configuratieschem -> systeembeheer -> logboeken.
    ( weet niet of die daarmee het kan zien moet je zelf even kijken)
    Ik raad je af om logboeken zomaar te verwijderen !!



    je kunt ook je pc opnieuw installeren, en dan een ander browser gebruiken. ( of een ander browser downloaden)


    Mvg , truxx.
    hoop dat ik je heb geholpen (xD)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.06.09 12:54:02:
    browser privacy wissen:
    ga naar extra -> optie -> privacy -> nu wissen -> en dan OK .

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.06.09 12:56:14:
    of gebruik cleanafterme:
    http://www.nirsoft.net/utils/clean_after_me.html
    die ruimt al je privé gegevens op.;)

  • Okeej, bedankt :)


    Die Start » Configuratieschem » ... heeft geholpen :p
    Maar zoals ik al zei doet hij het met Start » Uitvoeren » ...


    Maar toch bedankt, volgens mij valt er niets aan te doen aangezien wanneer je je privacy wist en je zet je pc uit dan komt er toch nog als laatste actie "pc shutdown" ofzo...


    Mag slotje op vind ik :) :slotje:

  • mischien is het een soort background programma ?
    kijk anders bij takenbeheer welke dingen er allemaal draaien.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!