Wallie verdwijnt?!?

• Ik kreeg zonet bericht dat Wallie werd overgekocht door paysafecard.
    Ik ben super benieuwd wat er nu met wallie en wallie kaarten gaat gebeuren...

Wat denken jullie dat er nu gaat gebeuren met wallie kaarten? Gaan ze de naam houden of wordt het paysafecard?
    Gaat de kwaliteit goed blijven, ga je ze nog overal kunnen kopen?
    En vooral: heeft iemand van jullie ervaring met paysafecard?

K

• Ik hoop en denk dat ze slim zijn en dat bijde blijven bestaan. Dus dat Wallie een merk word van paysafecard. Want veel mensen kennen de naam wallie. Maar ik had 19 augustes al bericht gehad dat het was overgekocht.

• Citaat van jgdonleach

Ik hoop en denk dat ze slim zijn en dat bijde blijven bestaan. Dus dat Wallie een merk word van paysafecard. Want veel mensen kennen de naam wallie.

Ik sluit me volledig aan bij jou. Ik denk hetzelfde :hmm:

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Citaat van Crime2Go

Er is iemand met me eens, gebeurt niet vaak:p.

• Citaat van Crime2Go

Citaat van jgdonleach

Er is iemand met me eens, gebeurt niet vaak:p.

Oh... (xD) Nu wel dan :p

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• @Lars,
    Wallie word ook gebruikt door kinderen die wel iDEAL hebben hoor.
    Ik gebruik afentoe ook nog eens een wallie card voor games.
    Voor mij maakt het niks uit dat wallie paysafecard word.
    Het spijtige is wel dat wallie denk ik toch in meer winkels te koop is. (bij mij is dat toch zo).

• Ik kan mij voorstellen dat ze deze twee producten laten samensmelten tot een sterk geheel. Wallie is een product wat bij de jeugd <18 populair is, en de PaySafeCard zegt mij helemaal niets. Alles samenvoegen en er een internationaal product van maken lijkt mij geen verkeerde zet, aangezien het idee erachter heel goed is!

• Ik hoop dat Wallie gewoon Wallie blijft:)
    Het is vrijwel overal te koop, wat erg handig is voor games, downloads en muziek etc.
    Meeste jongeren gebruiken eerst Wallie (die ze kopen van hun zakgeld) en zodra ze hun eigen rekening hebben / beheren. Gaan ze verder met Ideal.

Voor alle webmasters, hoop ik dus dat Wallie blijft bestaan:)

• Persoonlijk denk ik dat "Wallie" de naam gaat behouden.
    Aangezien een naam veranderen van een BEKENDE betaalMethode is financieel gezien dikverlies.

Denk maar na waarom Scholen/bedrijven/websites nooit namen veranderen, dat betekend dat de helft het niet weet en de vergeet dat hun naam veranderd is etc.

Zo denk ik er tenminste over.

• iMootje er zijn erg veel bedrijven en scholen die hun naam veranderen hoor, dit doen ze om dan een nieuwe start te maken.

Ik denk dat het gewoon een dochterondernemin word van paysafecard.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!