Kredietkaart

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ze bestaan wel, maar zijn er niet veel. Walmart heeft ze wel, maar dat hebben jullie in Belgenland niet. MEDIUS heeft volgens mij prepaid MasterCard's. Gezien de gemiddelde leeftijd hier kan het wel handig zijn even te checken of je 18+ (of 21+) moet zijn, wat voor een normale creditcard wel moet.

• ik zou je wel willen helpen maar de probleem blijft dat jij niet veilig wilt overzetten.. je weet wat ik bedoel ^o) en dus kan ik de risico nog niet nemen om eerst te gaan.. sinds ik jouw totaal niet ken en dus niks kan doen als je wel gaat oplichten (btw mensen dit gaat tussen hem en mij lol maarja..) :p

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Waar heb je het over joh? TS vraagt naar een goede prepaid creditcard. Helaas voor TS zijn deze er weinig. Zoals ik al aangaf heb je MEDIUS (even de Engelse site kiezen) die in Europa zijn diensten aanbiedt. HQ zit in Ierland, dus ook gewoon Europese wetgeving (kan wel zo handig zijn).

Gezien de gemiddelde leeftijd hier kan het wel zo handig zijn om even te checken hoe het contractueel in elkaar zit. Het zou mij niets verbazen als je 18+ moet zijn.

Creditcards 'lenen' moet je sowieso nooit aan beginnen. Waarschijnlijk mag het volgens je contract niet eens! Ik ga m'n Gold Card (klinkt mooier dan het is, gewone kaart) toch ook niet even uitlenen aan een random persoon die ik verder niet ken ;)

• Citaat van Linkforsoad

Waar heb je het over joh? TS vraagt naar een goede prepaid creditcard. Helaas voor TS zijn deze er weinig. Zoals ik al aangaf heb je MEDIUS (even de Engelse site kiezen) die in Europa zijn diensten aanbiedt. HQ zit in Ierland, dus ook gewoon Europese wetgeving (kan wel zo handig zijn).

Gezien de gemiddelde leeftijd hier kan het wel zo handig zijn om even te checken hoe het contractueel in elkaar zit. Het zou mij niets verbazen als je 18+ moet zijn.

Creditcards 'lenen' moet je sowieso nooit aan beginnen. Waarschijnlijk mag het volgens je contract niet eens! Ik ga m'n Gold Card (klinkt mooier dan het is, gewone kaart) toch ook niet even uitlenen aan een random persoon die ik verder niet ken ;)

als die reactie voor my was nou ehm sorry maar ik had het niet tegen jouw^^ maarja het gaat over een visa card he.. niet creditcard dat zou inderdaad niet slim zijn om te lenen.. maar bij visa gaat het dus om geven* lol :p en nee je moet niet 18+ zijn ;)

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van h4x0r666

als die reactie voor my was nou ehm sorry maar ik had het niet tegen jouw^^ maarja het gaat over een visa card he.. niet creditcard dat zou inderdaad niet slim zijn om te lenen.. maar bij visa gaat het dus om geven* lol :p en nee je moet niet 18+ zijn ;)

Nou zeg, ho eens even. We zijn op een discussieforum, en niet in een prive-gesprek. De bedoeling van fora is dat je met z'n allen in discussie kunt. TS vraagt iets, wij antwoorden. Als ik anders denk over jouw reactie, dan mag ik beargumenteert toch gewoon reageren waarom ik daar anders over denk?

Een VISA card is wel degelijk een credit card. Dat er ook prepaid varianten zijn wist ik niet, heb je misschien een linkje naar hun website? Ik kan het niet vinden namelijk. Zou er graag meer over weten.

Of bedoel je de 3V card (kwam ik zojuist tegen), want dat is inderdaad een soort van credit card. Al kun je hem enkel online gebruiken, je krijgt geen fysieke pas in je handen, enkel het nummer, vervaldatum en de CVC code. Nadeel is dat 3V een redelijk hoge toeslag rekent, mocht je het gebruiken voor het kopen van app's en dergelijke dan betaal je bij een $0.99 appje sowieso een euro provisie.

• Hij heeft de kredietkaart all hoor ik net.. helaas voor my.. mja topic kan dus gesloten worden^^
    :slotje: hopelijk lukt de betaling via paypal met 'mijn' 3V prepaid Visa card .. straks wel gewoon^^ :p

O o
    /||\
    /¯\

• Als je voldoende geld op je rekening hebt staan, kun je bij Argenta soms wel gratis een visa kaart bekomen, een echte dan.
    Is bij mij toch ook gelukt zo :p
    Ondertussen ben ik al lang meerderjarig en heb ik een vaste job, dus is het zeker geen probleem.

Misschien kun je er bv 1 vragen met een hele lage limiet, bv 200 euro (als dat kan).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!