Iphone gejat

• Citaat van lhmedia

ze kunnen die mobiel toch terug vinden als die aan staat door het imei nummer? dat hebben ze mij namelijk wijs gemaakt bij de phone house.

In principe kunnen ze hem uitpijlen via het mobiele netwerk, als hij daarmee verbonden is. Maar dat doen ze dus niet zomaar. Dat zou enkel mogen gebeuren bij een gerechtelijk bevel.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

• Heel erg bedankt! Aankomende maandag dan maar even een belletje doen

• Voor je simkaart moet je juist contact zoeken met je telco, aangezien zij die kaart beheren en volgens hun AV waarschijnlijk zelfs de eigenaar van die kaart zijn. Meteen melding van maken bij je telco (T-Mobile) en met hun proberen tot een oplossing te komen, aangezien de kans groot is dat je geen koopovereenkomst met Studentmobiel hebt (Phone House pakt dit anders aan overigens) maar met T-Mobile, StudentMobiel is enkel een tussenpartij.

• Ik heb even nagekeken in onze aansluit systemen.

Bij Vodafone is het zo dat je een vervroegde retentie kan aanvragen n.a.v. diefstal (als je een aangifte hebt).

Kijk of je bij T-mobile ook een vervroegde retentie kan aanvragen.

Een vervroegde retentie betekend dat je een vervroegde verlenging doet en dus je contract verlengd met een periode van 1 á 2 jaar bovenop je huidige contract termijn.

Dit kan ik je nog als tip meegeven. Ik weet niet of t-mobile dit ook doet maar je kan altijd vragen.

• T-Mobile heeft het bij de introductie van volgens mij de iPhone 3Gs ook gedaan voor 3G klanten. Gewoon even overleggen, het zou wel kunnen dat je een aangiftenummer moet overleggen om aan te tonen dat hij ook echt gestolen is (al kan iedereen aangifte doen, doen ze toch niets mee)

• rickown Heb je overigens nog nagedacht over opgeven bij de verzekering, of lijkt dat geen optie te zijn?

Dat T-Mobile je weigert vindt ik overigens niet zo gek, uiteindelijk is het niet hun probleem ;)

• Linkforsoad

Dat ga ik maandag doen. over paar uurtjes (1:09)

Heb gebeld met verzekering en die kunnen ons niet helpen.

Even goed op t-mobile site lopen kijken en hun hebben ook als je contract met 1 jaar verlengt en 70 euro betaald krijg je een nieuwe mobiel.

Daar ga ik vanmiddag maar even naar toe.

• Heb gebeld.

Ze vertelde mij dat ik het contract met 1 jaar kan verlengen en dan nieuwe iphone krijgen alleen hier aan zijn kosten verbonden.

De kosten waren 250 euro voor de mobiel en daarnaast komen er nog kosten voor het overzetten van contract en nog paar dingen en dan kwam je op bedrag van 350 euro en dan ging abbo kosten nog omhoog.

Ga toch maar een iphone kopen op marktplaats en daar mijn oude simkaart in doen. Is goedkoper plus houdt mijn eigen abbo.

• Dat is inderdaad wel zo slim, aangezien je anders je contract weer verlengt (oftewel langer wachten op een nieuwe). Denk ook nog even aan je verzekering, mogelijk kun je daar nog wat uit trekken.

• We hebben ook al een vriend gebeld die een tussen persoon is en die zei dat het op houdt omdat het overal buiten valt.

Hij vroeg ook aan ons of wij een verzekering hadden afgesloten maar dat had ik niet. Maar dit maakte niet uit zei die want die zijn tegenwoordig ook heel lastig met vergoeden.

Pas wanneer je in elkaar geslagen word, dan krijg je het vergoed.

Dus ja

• Even een paar vraagjes,

heb/had je find my iphone geactiveerd??
    dan kun je hem traceren, en/of eventueel wissen...

Heb/had je het product registratie nummer opgeschreven?
    zo ja bel even met apple of een apple reseller en zij kunnen in elk geval het nummer in hun systemen zetten als gestolen,
    En het zou me niets verbazen als apple kan zorgen dat de iphone geblokkeerd wordt als hij weer aangesloten wordt op itunes (ze kunnen tenslotte ook zien als je hem jailbreakt want dan vervalt je garantie)

En daarbij komt nog, een verzekering hebben te ja of te nee. zal voor diefstal/beroving niet veel uitmaken.
    Ik heb mijn iphone namelijk wel verzekerd, maar ik ben niet tegen beroving & diefstal buiten huis verzekerd.

Hij is alleen tegen diefstal verzekerd, als ik kan aantonen dat hij uit het zicht in een afgesloten ruimte lag ten tijde van de diefstal...

Ik wens je er in elk geval succes met het terugkrijgen/vinden van je iphone.

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Tieske

Nee had geen find my iphone geactiveerd.
    Heb het product registratie nummer ook niet opgeschreven.
    Maar mijn iphone is nu al geblokt.

Wat ik nu van plan ben:

Iphone/bb kopen op marktplaats en deze een half jaar gebruiken en netjes laten en deze over een half jaartje weer verkopen en dan de nieuwe iphone 5 nemen.

Rick

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!