1e gemaakte layout

• cijfer: 6,5
    commentaar: ik vind de hoofd en die gele strepen er niet echt goed bijpassen.
    tips: hoofd nog laten staan maar die gele strepen weghale en passend maken zodat het beetje hetzelfde uitstraling heeft als die andere zijkant en de onderste rode lange tabel met de copyright enzo erin.. een andere kleur geven bevoorbeeld geel.. omdat de achter er weer niet goed bij uitkomt^^ ik neem aan dat die hoofd een free stock image is..? maarja goed gedaan.

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Cijfer: 7
    Commentaar: Vind het best knal als eerste layout
    Tips: Achtergrond zou ik wat anders maken, vind hem niet echt mooi.

• Citaat van h4x0r666

cijfer: 6,5
    commentaar: ik vind de hoofd en die gele strepen er niet echt goed bijpassen.
    tips: hoofd nog laten staan maar die gele strepen weghale en passend maken zodat het beetje hetzelfde uitstraling heeft als die andere zijkant en de onderste rode lange tabel met de copyright enzo erin.. een andere kleur geven bevoorbeeld geel.. omdat de achter er weer niet goed bij uitkomt^^ ik neem aan dat die hoofd een free stock image is..? maarja goed gedaan.

Dat hoofd is ergens te downloaden, vraag niet waar want dat weet ik niet meer ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.08.11 09:29:06:
    Staan nu ook een V2 en een V3 onder :)

• Vooral versie drie ziet er netjes uit, al vind ik de fonts persoonlijk niet echt mooi. Comic Sans is natuurlijk sowieso not done (8-|), en dat andere lettertype ziet er in je voorbeeld niet echt mooi uit...

• bij versie drie vind ik de kleur er wel bij passen maar wel minder horen bij een maffia game.. niet dat het slecht is.. en die puntige zijkanden is ook minder :D ik kijk uit naar je versie 4 ^^

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van h4x0r666

bij versie drie vind ik de kleur er wel bij passen maar wel minder horen bij een maffia game.. niet dat het slecht is.. en die puntige zijkanden is ook minder :D ik kijk uit naar je versie 4 ^^

Versie 4 zal binnenkort zeker komen :)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.08.11 01:24:37:
    Daar is de nieuwe versie (versie 4) al :D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!