Hey cp,
Ik heb even een vraagje, mijn Bandwidth staat op :
Bandwidth (GB) 0.7204 100.00
Nu vroeg ik me af, die 0.7204 , is dat afgerond 1? dus dat ik op 1% van mijn GB zit?
En is 100.00 GB veel/genoeg voor een crimegame?
Groetjes,
Hey cp,
Ik heb even een vraagje, mijn Bandwidth staat op :
Bandwidth (GB) 0.7204 100.00
Nu vroeg ik me af, die 0.7204 , is dat afgerond 1? dus dat ik op 1% van mijn GB zit?
En is 100.00 GB veel/genoeg voor een crimegame?
Groetjes,
Beste,
Dat met de procenten weet ik niet. Maar normaal gezien ronden ze niet af, denk ik
Wat betreft 100.00 GB voor een crimegame, dat hangt er natuurlijk vanaf of jou game druk bespeeld zal worden of niet.
Voor het begin is het goed maar hou het wel goed in de gaten! Vanaf je ziet dat je Bandwidth begint te stijgen en toch al over de helft komt zou ik je aanraden up te graden om jo ugame veilig te stellen.
Normaliter worden deze getallen niet afgerond. Maar voor de zekerheid kun je de Terms of Service er eens op naslaan of contact zoeken met de hostende partij.
100GB kan genoeg zijn, het kan ook veel te weinig zijn. Ik kan er ongeveer 2 dagen mee online blijven, maar een startende game zou zelfs genoeg kunnen hebben aan 100GB/jaar. Het ligt heel erg aan je gebruik / toepassing van vele zaken.
Hey,
Ja dat van procenten zei ik omdat ik de GB niet snap.
Hoeveel is 0.7204 van 100.00 ?
Heb ik er nog genoeg ruimte op? Of staat hij al bijna op de 10? Of staat hij bijna op de 1? (vandaar dat ik zei afronden )
Vwb jouw situatie: 1GB == 1%
Je hebt nu dus 0.7204% van je dataverkeer gebruikt.
[offtopic]@Hieronder Neehoor, klopt helemaal, en er worden veel maatregelen genomen. Squid Cache's in San Jose Area, CA en Schiphol-Rijk, Nederland bijvoorbeeld. Maar ik draai dan ook geen games. Verder via PM denk ik zo....[/offtopic]
[offtopic] Linkforsoad: Ofwel heeft u extreem veel leden of een dataverkeer zuigende source online. Ik had een goed draaiende source online, dit een paar jaar geleden. Verbruikte zeker geen 100gb.[/offtopic]
TS: U heeft bijna 1gb dataverkeer verbruikt en hangt dus u van het aantal leden en fotos enz op uw site
bijna 1gb in bijna 1 maand is niet slecht. Zeker niet met mijn source en 15 online leden per dag.
Oké , ik weet genoeg, bedankt!
die 100GB is per maand, dus als je deze maand 57 / 100 GB verbruikt hebt, zal je de volgende maand weer van 0 starten.
Maar voor een startende spel is dit zeker genoeg
100 GB is méér dan genoeg! :cheer:
Ruim voldoende verwacht ik
Mijne is Bandwidth (GB) 6.6014 unlimited
Is dat veel?XD
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!