Android VS iOS / W-Phone

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ikzelf heb nu ongeveer 2 jaar een iphone, echter stap ik toch over op android, mijn iphone is namelijk 2 weken weg geweest voor reparatie en mocht ik een andere telefoon uitzoeken ter vervanging van die 2 weken, en toen heb ik een android toestel uitgeprobeerd en was hier heel tevreden over. Dat is mijn mening.


    Over PC's stap ik binnenkort ook over op Apple, simpelweg omdat ik me steeds meer begin te ergeren aan Windows. Al tijden groot fan geweest van Windows en mijn 'liefde' voor Apple overtreft nu toch wel die van Microsoft.

  • @gio,
    Dat komt omdat jij met je PC kloot. Als je hem normaal gebruikt is er niets mis mee. Een hekel hebben aan "legally hunters" is een beetje vreemd, als je die mensen niet hebt kan jij ook niet downloaden. Ik heb een hekel aan mensen die zeiken over software terwijl ze het niet eens normaal kopen.

  • Ik werk en op windows 7, en op om macOS maar de mac heeft net zoveel kuren als een windows. Alleen spoken de meeste mensen meer uit met windows dan met een mac! Daarom ga je je ergeren aan een windows. Terwijl je er zelfg mee kloot. Zoals Lars zegt, ga je er normaal mee om is er niets aan de hand..


    Overigens vindt ik de mac zelfs op sommige vlakken trager dan windows.


    Over android kan ik niets zeggen, nog nooit mee gewerkt..

  • Dat licht aan de hardware, over het algemeen is mac sneller met openen en opstarten omdat het eigenlijk niets hoeft te laden. Je klikt op het icoon en je bent done. Onderhand geen virussen en nee ik kloot niet met windows. En meer kuren nee. Op windows crashen mijn progjes vaak, op mac? Nee nog niet gehad.



    Is eigenlijk een i7 quad core 4 ghz met 12 gb 1600 mhz ram. Dus niet zeiken over mijn pc.

  • @gio,
    Als jij illegale "progjes" installeert lijkt me dat logisch. Als jij een PC koopt bij bijv. de Media Markt en je koopt daar ook alle software en je download niks illegaals dan kan je pc nooit crashen. Als jij in het register gaat klieren of programma's illegaal gaat cracken dan kan je pc crashen of vastlopen ja. Plus dat je het niet kan vergelijken want er zijn veel minder programma's op Mac dan op Windows, wat hét nadeel is. Ieder zijn eigen voorkeur maar ik heb nog nooit een fatsoenlijke game (á la Call of Duty, Grand Theft Auto of bijv. League of Legends) op een Mac zien draaien. Althans niet op de legale manier.

  • Huh nu moet ik lachen. Call of duty, werk, gta san andreas <-- minder. Werkt, geloof je niet? Heb de app nu op mijn mac. Leogue of legends weet ik niet.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.08.11 23:21:37:
    Typisch een reden om windows te verdedigen. Maar helaas FAAL Nee dat heb ik helemaal niet gedaan. Alleen steam, skype, msn en battlefield bad company met gmod. Das alles. BAM blauw scherm, windows kan niet worden opgestart!

  • az,
    Precies dat bedoel ik. Als je er normaal mee omgaat werkt alles gewoon. Of dat je iets verkeerd hebt aangesloten.. En ik verdedig Windows niet, ik vindt het fijne software ja maar jij probeert Apple te verdedigen en Microsoft zwart te maken en dat gaat er bij mij niet in.

  • Omg, jongens jullie kunnen er gewoon niet tegen dat windows onstabieler is. Niet allemaal smoesjes verzinnen, als hij niet goed overclockt was dan deed hij bij mac hetzelfde maar dat deed hij (Volgensmij) niet. Hij werkt er normaal mee, dat jullie beetje bang zijn om iets te doen. Windows verneuk je gewoon snel. Apple weet ik niet, volgensmij is alles dicht en kan je het moeilijk verneuken. Zelfde geld voor windows en linux.

  • @iedereen, ik vraag me echt af wat jullie uitspoken met jullie windows OS, ik draaide eerst windows XP liep zo afentoe vast, na 2 jaar. Maar dan is je pc ook wat verouderd, op mijn werk server van windows staan en windows Cliënt maar ook daar bijna geen vastlopen of crashen (pc's zijn 5 jaar oud wel traag maar crashen niet!).


    Thuis heb ik windows 7 nergens problemen mee, nog nooit een blauw scherm of wat dan ook. Overigens is mijn software legaal verkregen en gebruik alles gewoon normaal.


    De macs bij ons op het werk hebben vooral curen omtrent het draadloze netwerk dat wil er nog weleens uitvliegen. Terwijl de draadloze router 4 meter verderop ligt. Ook illustrator, photoshop indesign hebben er zo af en toe kuren op. Dus wil niet veel zeggen maar wat mij betreft zijn ze beide gewoon goed en hebben ze beide wel ergens mankementen.


    Het is maar wat je gewend bent, maar ik vindt zelf windows veel fijner werken, en kan je veel meer mee dan een mac.


    Nu gaan we weer over op het ontwerp wat betreft de telefoons!


    Ik denk zelf dat android nog eens een grote fout maakt, aangezien het van google is en google alles van je wil weten..

  • Luc ik vraag mij inderdaad ook af wat mensen uitspoken met hun computers ze verwachten dat het maar alles moet draaien en als het dan crasht het de schuld van de OS is. En google wil dan wel alles van je weten maar dat maakt in deze wereld niks meer uit ze weten onderhand toch al alles van je:S

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!