Surround systeem vraagje

• Goeden dag,

ik heb een logitech Surround systeem gekocht voor 315 euro.

alles werkt alleen als ik een muziek afspeel waar bas in zit
    dan stotteren de satellietspeakers.
    het lijkt wel alsof de satellietspeakers als subwoofer gezien worden.

weet iemand de oplossing?, ik heb bas al uitgezet ect.
    maar het blijft, anders ga ik terug naar de winkel ik heb nog 6 maanden garantie. (a)

deze heb ik gekocht : http://www.logitech.com/en-us/…vices/speaker-system-Z906

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • je moet hem ook wel eerst goed uittesten in de winkel he! ik zou terug gaan of contact op nemen en vragen voor een oplossing of gwn terug brengen^^ .. damn die wou ik ook bijna kopen maar kheb een andere :P

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Bedoel je echt stotteren of gewoon slechte kwaliteit?
    Dit laatste is bij alle 5.1 setjes tenzij je een goede geluidskaart hebt.
    De 2 achterste speakers geven altijd een ander geluid wat kan overkomen als slechte kwaliteit of misschien wel stotteren.

Als dit bij alle speakers tegelijkertijd is heb ik niks gezegd :)

• eeyk dan zal het een fout in dat setje zijn ga gewoon terug naar de winkel ik heb zelf de logitech z2300 z623 z906 en z5500 aangesloten gehad en ze klinken gewoon goed bij mij.

Ik raad je aan als je hem nog kan vinden om i.p.v die z906 de z5500(5.1) te nemen die is van veel betere kwaliteit eveneens met de z623 en z2300(2.1) ga voor de z2300 als je hem nog kan vinden

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!