Criminals Moderatoren/Administrators

  • Hallo,


    zoals de meeste mensen wel weten ben ik de eigenaar van de major-crime source. Een paar jaar geleden heeft dhr. R. Jipping besloten om te stoppen met major-crime maar nu is mijn bedoeling om er weer nieuw leven in te blazen. Ik wil dus weer verder gaan met deze source. Ik heb al een nieuwe layout liggen voor een ander uiterlijk.


    Voor de herstart van major-crime zoekt ik een aantal mensen die vrijwillig willen helpen. Dit zijn:
    Moderatoren
    Moderatoren moeten er voor zorgen dat de mensen die de regels niet navolgen worden gestraft. Ook moeten moderatoren het forum in de gaten houden of hier alles goed gaat.
    Hulp-Admins
    Hulp-Admins hebben wat meer taken, zij moeten er voor zorgen dat de moderatoren hun werk goed doen. Ook moeten zij dezelfde taken doen als de moderatoren.
    Admins
    Admins hebben ook de taak om te scripten en te zorgen dat als er bugs zijn dat die meteen worden opgelost(dus enige php ervaring is wel vereist). Ook moeten de admins samen met mij en de overige admins werken aan nieuwe ideeën. Tevens moeten de admins de website in de gaten houden.


    Indien u belang heeft bij één van bovenstaande taken. Vul dan onderstaand lijstje in:

    PHP
    Naam: 
    Functie: 
    Ervaring: 
    Motivatie:
    ABN: Ja/Nee
    PHP: Ja/Nee


    De sollicitatie ronde loopt tot 1 augustus, dit omdat ik zelf over 10 dagen op vakantie ga.


    Mvg, Gerben


    Toestemming Willem

  • Nillas

    Citaat

    Voor de herstart van major-crime zoekt ik een aantal mensen die vrijwillig willen helpen.


    Misschien in te toekomst wel een vergoeding. Maar is niet echt een plan voor.

  • PHP
    Naam: Tim van den belt | mask | PureMusic  
    Functie: Admin / hulp-admin (heb geen zin om altijd te programmeren)
    Ervaring: Admin geweest op verschijdene sites. ICT student. Webmaster van verscheidene websites.
    Motivatie: Heb al een tijd niet op een community beheerd. Ik zou dat graag weer willen doen.
    SN: Ja, ik spreek StandaardNederlands. Wat voorheen ABN was.
    PHP: Ja.


    Ikzelf heb wel één voorwaarde. Ik ben geen fan van een standaard source die slecht in mekaar zit. Het moet wel wat hebben.

  • PHP
    Naam: Habib | Habib10 | JustForNow
    Functie: hulp-admin
    Ervaring: Ben op verschillende sites admin/mods geweest en had ook eigen sites.
    Motivatie: Omdat iedereen op vakantie is verveel ik me hier.
    SN: Ja/Nee
    PHP: Beetje.



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.07.11 18:38:29:
    zo ingevult :P

  • Naam: Nick Van Gucht | Muggeplekker, ExooticFreesh | Burberryboy69
    Functie: Met alles blij :D
    Ervaring: Ja redelijk :D, toch al paar keer moderator geweest op verscheidende maffia game;)
    Motivatie: Omdat ik dit altijd graag doe :D
    ABN: Ja
    PHP: 35/100

  • PHP
    Naam: Fitim
    Functie:  Mede admin / Admin
    Ervaring:  Op vele site's ben ik admin geweest en dat werden goede site's
    Motivatie: ik heb niks te doen
    ABN: Ja/Nee 
    PHP: Ja
  • PHP
    Naam:  Rody
    Functie:  Moderator
    Ervaring:  Hoofd-Redacteur Banditi.nl krant, Eigen spel: Maffiacity.be (Inactief), Moderator op crimemind.nl, Promotor op streetgangsterz.nl (Op al deze sites ben ik niet meer in dienst)
    Motivatie: Ik wil je graag helpen het spel leuk en gezellig te maken/houden, en ik denk dat ik een goede aanwinst ben voor je team.
    ABN: Ja/Nee - Ja
    PHP: Ja/Nee  - Beetje, maar als moderator lijkt mij dat niet nodig.
  • Ik ben ook wel bereid me weer is tussen de major-crime scripts te wurgen. Maar, dit dan wel op het voorstel dat de codering weer een beetje richting deze tijd gebracht zal worden. Dit zal dus betekenen dat alle scripts waarschijnlijk veranderd zouden moet worden of ben je daar zelf al mee bezig geweest?


    Naam: Rick Jipping
    Functie: Admin/Programeur
    Ervaring: Major-Crime, meerdere projecten voor klanten pb maar.
    Motivatie: Tijd over en wil me weer beetje in de crime wereld storten.
    ABN: Matig
    PHP: Ja

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Naam: ssjharry
    Functie: moderator
    Ervaring: heb toen op verschillende sited moderator geweest en heb zo heel veel ervaring op kunnen doen.
    Motivatie:een spel moet netjes blijven zonder cheaters of mensen die onschuldige mensen uitschelden met erge ziektes oid.
    ABN: Ja/Nee : JA
    PHP: Ja/Nee : beetje dus neej ben wel lerende

  • Ik heb besloten om de sollicitatie ronde door te laten lopen tot volgende week woensdag. Dan ga ik op vakantie en neem ik alle sollicitaties mee. Één ding is zeker dat R.Jipping is aangenomen als scripter. De bedoeling is samen met R.Jipping en Franky de source te herscripten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!