Hallo allemaal.
ik heb nu dreamweaver cs3 maar daar kan ik niet goe mee opweg weet iemand een goeie programma.
geen program waar ik phpcodes moet invullen
gr marco
Hallo allemaal.
ik heb nu dreamweaver cs3 maar daar kan ik niet goe mee opweg weet iemand een goeie programma.
geen program waar ik phpcodes moet invullen
gr marco
Ik zou Photoshop CS5 gebruiken, daarmee ontwikkel ik al mijn websites!
Ik werk met adobe fireworks cs 5
ik bedoel websiete creators
Voor websites raad ik Fireworks en Photoshop aan. Zijn de standaard programma's daarvoor. Althans, voor het ontwerpen.
Voor het basen:
- adobe dreamworks cs5 (Maar dan de vernieuwde versie)
- notepad
Microsoft Office FrontPage maar meer ken ik er niet..
Ja, er zijn er wel nog zoveel, maar niet zo van goede kwaliteit:
- paint
- gimp
:p
@Marcofc
Nou veel plezier ermee, het is echt een goed progamma, ik heb het (vroeger) echt heel vaak gebruikt.
Als je echt een specifiek goed programma wilt, moet je echt denken aan Adobe Fireworks CS5.
Je hebt dan de beste versie van Adobe fireworks, en ook direct de nieuwste.
Mensen op CP raden hier allemaal photoshop aan, maar dit programma is door Adobe wel degelijk gemaakt om FOTO'S [offtopic](capslockday:$)[/offtopic] te bewerken!
Ik raad je dus bij deze Fireworks aan!
@(bijna) Iedereen
De TS wil een soort van dreamweaver/NVU. Hij wil geen website's designen maar de teksten makkelijk kunnen aanpassen met een gebruiksvriendelijk programma, en niet in een of andere html/PHP editor.
[offtopic]Het is bewezen dat voor webdesign PS beter is dan FW...[/offtopic]
Citaat van SvenBToon MeerAls je echt een specifiek goed programma wilt, moet je echt denken aan Adobe Fireworks CS5.
Je hebt dan de beste versie van Adobe fireworks, en ook direct de nieuwste.
Mensen op CP raden hier allemaal photoshop aan, maar dit programma is door Adobe wel degelijk gemaakt om FOTO'S [offtopic](capslockday:$)[/offtopic] te bewerken!
Ik raad je dus bij deze Fireworks aan!
+1
php expert editor
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!