Premium Idee

  • Ik zie dat de crew kleuren hebben.


    Zou het niet leuk zijn dat er een Premium optie komt.
    Met premium downloads,premium nieuws,premium kleurnaam & overige dingen.


    Verder mis ik ook een chat.


    Het is wel leuk al die nieuwe Crew-leden, Maar er mag ook best wel iets komen voor de leden zelf.

  • Er zijn best leden die CP willen sponsoren, En laten zien dat ze Close bij het forum zijn.


    En 1jaar geen banpunten = 1 jaar gratis premium.


    Maar een idee, ik bedoel om wat verder de site te ontwikkelingen.
    Deze layout is nog van die vorige eigenaar.
    Verder heb ik gehoord van een expert dat de code ook slecht is.
    ( weet ik niet zeker. )

  • Of bij aantal post bijv. 1000 dat je een premium account krijgt. Of bij aantal ban punten dat je premium weg gaat.. Zo iets ?

  • Ik ben er niet echt voor. Zo krijg je meer rangen dan dat nodig is. Bovendien zou ik voor een kleurtje en meer downloads niet echt een premiumaccount aanmaken. Maar goed, dat is puur persoonlijk, snap op zich wel dat anderen er wel iets in zien :)

  • Qua kleurtje zou ik niet handig vinden, je houdt dan moderators en gewone leden meer uit elkaar. Daarnaast is het een community en geen game waar je premium hebt. Banpunten vrijkopen ben ik ook niet echt voor, je hebt iets verkeerd gedaan waardoor je gestraft bent, dan kan je dat toch niet gaan vrijkopen? Als je in de cel beland dan geef je toch ook niet wat geld aan de bewaker en ga je weer weg?


    Er gaat elke maand al 1 banpunt weg als je er geen hebt gekregen, dat is al een voordeel ten opzichte van andere forums.


    Als iemand andere ideeën heeft :P.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!