Moet nog twee weken wachten voordat ik op vakantie ga en kan letterlijk niet wachten.
Naast extra werken en feesten heb ik alsnog nog wat daagjes open.
Dus wie kan me iets leuks aanraden om te gaan doen.
Heb paar dagen terug de dawn of war II retribution collectors edition gekocht en die met afwachting op me examen helemaal kapot gespeeld dat ik er nu geen reet meer aan vind omdat ik campaigns en achievements meeste al heb.
Tijd doden
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Maak een website. :D?
-
Festivals?
-
@brentvvdh hij zegt dat ie al aan het feesten is....
Yoichi je kan muziek gaan produceren?:)
-
Zonnebank / Fitnessen Voor vakantie :cheer:
-
een dagje karten is ook leuk of naar de efteling leker een dagje er op uit(h)
-
-
-
Heb al wel wat geklooit met Audacity in het verleden ( beetje muziek tunen voor meer effect erachter, draait lekkerder op de ipod en SAW tapes ) maar wat voor programma's heb je daar nog meer voor, ben niet echt goed in een instrument bespelen maar ga dat later deze zomer nog wel leren ( banjo of gitaar
)
En wat voor website zou eventueel leuk zijn.
( Geen succes verhaal worden, maar wel iets wat gewoon draait al is het maar met een handjevol :$ ) -
-
Citaat van az
Yoichi je hebt Fruity loops, ableton, logic, reasonen cubase daarmee kan je gehele tracks produceren met of zonder vocals:)
Een keyboard zou ook handig zijn
of synthesizer
Fruity Loops is idd aanrader voor als je begint:P.
En synthesizer heb je helemaal niet nodig, je hebt ook Plugins. Een stuk goedkoper (soms gratis) en je kan er net zo veel mee. Een keyboard is idd wel handig :). -
-
xD Keyboardje heb ik ook nodig, al mijn melodieën zuigen :p. Voor ?50,- heb je er al een :).
-
@crelty inderdaad http://www.bax-shop.nl kijk daar hebben ze een ruim assortiment je kan ze ook nog om tips vragen op het forum.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!