[XLwebs.nl] Linkpartner

• Hallo,

Voor mijn gratis webhosting provider zoek ik nog aardig wat linkpartners. wij zelf hebben zo'n 500 a 600 unieke bezoeker per dag.

Plaats ons eerst zo:
    [offtopic]Xlwebs.nl - gratis webhosting[/offtopic]

indien u ons heeft geplaats, stuur me dan een prive-bericht en dan plaats ik u terug op onze linkpartner pagina.

Alle linkpartners zijn toegestaan!
    eerst ons plaatsen, dan pas reactie plaatsen!!

Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Alleen met mensen die echt geintreseerd zijn en zelf ook hoge bezoekers aantallen hebben wilt ik bewijs geven. ik geef liever niet zo al mijn statistieken bloot.8-|

Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

• ten eerste, heb je toestemming voor dit topic ?
    ten 2e.. waarom niet gewoon je stats laten zien met bezoekers ? is niks bijzonders aan toch ?

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Ik heb misschien interesse, maar waarom zou u het niet hier neer zetten, dat scheelt een hoop van onnodige reacties [offtopic]zoals deze[/offtopic]. Of u heeft iets te verbergen kan ook nog. Stuur graag even een PM met daarin een screenshot als u wilt.

@ Hierboven was net iets te laat, dat was mijn reactie eigenlijk ook bedoelt.

• 4.3 Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden. Hiervoor is een uitzondering aan te vragen bij de moderators en beheerders van CriminalsPoint. Indien toestemming is verkregen moet duidelijk in het topic vermeldt worden door welk crewlid deze toestemming is gegeven.

ook mensen zoeken voor linkpartner valt hieronder.:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!