Cron functioneert niet

  • Kan je me helpen want me cron wilt niet werken:



    Wat is hier fout aan :S


    Edit by Killingdevil:
    Topic titel veranderd, voor zover ik wat van het topic zelf kon maken. Let alsjeblieft op je titel!

  • _Cron_day




    _Cron_month



    _cron_hour


  • Beste,


    1. Ik irriteer me aan dit soort topic titels
    2. Leg uit wat er fout is, of wat er wordt aangegeven!!
    3. Vraag het wat aardiger die mensen zitten hier niet om gelijk voor je te springen!


    4. Sorry dat ik nu zo reageer maar wordt gek van al die mensen die denken dat we hier zitten om 24/7 fouten op te lossen zonder enig besef van wat er aan de hand is.


    Om toch nog reactie te geven op je vraag. Heb je je cronjob wel in je control panel uitgevoerd...?


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter
    (Ja ik weet het ik verdien een strafpunt, eventueel mag je hem geven. Maar je moet ook wel mijn mening begrijpen!)

  • Je hebt nu pakweg 700 regels code gepost, maar totaal niet uitgelegd wat het probleem is! Op deze manier en met deze instelling krijg je geen hulp.


    Leg eens uit: Wat heb je al geprobeerd, wat denk je dat het probleem is en wat gaat er precies verkeerd.

  • ik zeg toch daarboven, hij geeft niet wat ik wil want per dag hoort ie 1 dag eraf te halen van VIP maar hij doet dat niet.
    Ik weet niet wat er fout is in de script
    Ik heb geprobeert om <? erbij te doen bij de ENDHTML maar dat werkte ook niet.

  • oke veel plezier, ik zoek zelf wel lekker uit.
    Dit noem ik zelf onbeleefdheid want ik geef geen grote mond.
    Ik zeg alleen wat ik daarboven zeg.


    Jammer ik had meer verwacht van deze forum

  • Als er veel van dit soort topics zijn kan je niet bij elke alle dingen heel aardig vragen,


    wij willen best helpen maar wij doen dit ook als hobby.


    PS. je moet niet elke reactie serieus nemen, lees over de kinderachtige/nutteloze heen. scheelt veel mensen ergernis ;)

  • Is geen kinderachtige reactie van mij..
    Ik en nog meer mensen hier irriteren zich mateloos aan mensen die NIET eens de moeite nemen om een script door te kijken.. en die klakkeloos wat in een script gooien en maar denken dat het werkt.


    En als je dan een script van 1000 regels post en niet eens vermeld wat niet werkt denk ik dat je weinig hulp kan verwachten.


    En dan nog een reactie die nergens op slaat te posten nee dan ga ik niet helpen nee

  • oke je heb gelijk ik moest het specifieker uitleggen maar dat is geen reden voor zoon reactie te tonen.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.06.09 07:33:09:
    Is al opgelost, Ik moest toch meer leren van PHP?
    Nou ik heb het wel zelf opgelost.
    Dankjewel voor de mensen die me ECHT wouden helpen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!