Wegens een hele erge DDoS, is er 2Gigabyte van het geheugen van de server kapot gegaan, er is nu nog maar 512MB beschikbaar, en dit is te weinig voor een website. De server loopt steeds vast, en moet dan weer opnieuw opstarten.
Daarom stop ik met AllHostia, en alle bijbehorende websites.
Ook OSBanditi hoort hierbij.
Je kan OSBanditi nog steeds downloaden:
http://www.2shared.com/file/11…d375f85/osbanditi_16.html

OSBanditi
-
-
-
-
Alle links zijn down van OSbanditi ?
-
Dein, lees is terug wat Larsisgoed9 zei 1 pagina terug.
:cheer:
-
Citaat van Perrytje11
v3/config.php
en overal waar de rang weergegeven word. op profielen enzoKijk dat snap ik allemaal wel
maar ik vraag ook Welke Scripts het zijn, kunnen die ff gezegt worden ?
-
Zoeken hé, als je geen moeite doet om te zoeken. Dan snap ik niet waarom je er mee bezig bent..
-
Jah hoor daar komt hij weer
Ik vraag normaal iets en hulp kan ik altijd gebruiken he
Maar goed ik vroeg het ook niet aan jouw
-
Daar kom jij weer, je quote juist een post waarin uw antwoord staat over je vraag.
-
Nee nee hij geeft 2 script namen en ik neem aan dat er nog meer zijn, maar hellaas dat jij van dit soort opmerkingen geeft, je kan inplaats van zulke opmerkingen gefen mij gewoon even helpen.
Kan je me niet helpen reageer dan ook niet op mij vraag heBye
-
Je kan je eigen helpen.
Daarmee help ik. Zoek in de scripts dat je zeker weet, bv. profielen, index, forum, misdaden, familie etc.. -
Citaat van CashMoneyZ
Je kan je eigen helpen.
Daarmee help ik. Zoek in de scripts dat je zeker weet, bv. profielen, index, forum, misdaden, familie etc..Bedankt
hier kom ik een stukje verder mee verder zoek ik het zelf wel op
Bedankt
-
Dit werd al gezegd..
-
Kan iemand vertellen of die flash onderdelen nu wel of niet vrij van rechten zijn. ?
-
Flash games blijven eigendom van banditi.nl / One Two Gaming.
Dus daar kun je nog steeds een boete voor ontvangen. -
Kortom, zou handig zijn als de flash games uit de OsBanditi source worden verwijderd.
Lijkt me nu namelijk een illegale share. Tevens lijkt me dit een reden voor CP om hier rekening mee te houden. De OsBanditi source wordt dan wellicht niet direct op de CP servers gehost, maar wel vanuit verwezen en dat is ook al strafbaar volgens de nieuwe wetgeving.
Wil hier niet betuttelend over komen maar zijn wel enige aandachtspunten lijkt me.
-
Inderdaad, ik ga in overleg met de crew of we de banditi source moeten bannen van CP (kwestie layout & flash games), want wij willen niet het slachtoffer worden van een rechtszaak.
Als ik goed gelezen heb, stopt larsisgoed met OSBanditi, dus hij kan dit niet (meer) aanpassen.
-
En niet te vergeten de inhoudelijke teksten. Voor zover ik op de hoogte ben gesteld zijn ook de teksten letterlijk overgenomen waardoor er dus ook een copyright schending berust op deze elementen.
-
Ik heb dit scipt gedownload. Nu moet je het installeren door je map naar 777 te zetten. Echter wanneer ik dit doe krijg ik de volgende melding: Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.Please contact the server administrator, webmaster@'knip' .nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Hoe kan ik het anders installeren?
-
Zit er een .htaccess bestand in? Meestal komt het door dat.
[offtopic]Was bij mij in ieder geval.[/offtopic] -
Geen id. Heb in de root van een bestaande site een nieuwe map aangemaakt /banditi en daar heb ik het in gedaan. Dan moet dat bestand in de download zitten?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.02.10 21:12:26:
Ik heb contact gehad met mijn host (deziweb) en deze geeft aan dat de map niet hoger gezet mag en kan worden dan 755. Is er een andere manier om dit goed te installeren?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!