Moppen

• Hallo allemaal,

Omdat ik hier nieuw ben dacht ik: even een moppen topic maken.

De regels:
    1: Je mag 1 mop plaatsen per reactie.
    2: Je mag niet 2 moppen achter elkaar plaatsen.
    3: Het mag niet discriminerend zijn.
    4: De rest van de regels van Criminalspoint.

Ik zal beginnen met de eerste:

Citaat

Pe*is zegt tegen de ballen 'Ik neem je mee naar een feestje':cheer: Waarom de ballen reageert: Jij F*cking leugenaar:@:@ Jij gaat altijd naar binnen en jij laat mij altijd buiten knokken(xD)

Hopelijk zal er met enthousiasme worden gereageerd:D

Met vriendelijke groet,

Xriminal

*************** voeg mij toe indien u interesse hebt in het ruilen van unieke en buglose banditi scripts.

Willem: e-mail gecensureerd.

• Een nederlander en een duitser spoelen aan op een strand.
    Daar worden ze gevangen genomen door kannibalen.
    De opperkanibaal zegt: er is voor jullie maar een manier om het te overleven.
    Jullie moeten 100 stuks van hetzelfde soort fruit zoeken en meenemen.
    Ze gaan op zoek, en de nederlander komt als eerste terug met 100
    Druiven. De opperkanibaal zegt: nu koet je ze nog alle 100 in je achterste stoppen zonder te lachen. De nederlander doet het. En net als hij bij de 99e druif was schoot hij in de lag. De opperkanibaal zei: in de pan ermee. En vlak voordat ze hem in de pan stopten, vroeg de opperkanibaal waarom moest je ineens lachen? Waarop de nederlander antwoord. Ik zag de duitser aan komen lopen met 100 kokosnoten.

xD

• Een l*l en een peuk zitten op een bankje de peuk zegt ik heb een erg leven gehad ik werd uit een pakje gerukt aangestoken en tegen een asbak geslagen zegt de l*l ik heb ook een erg leven gehad er werd een rubberen ding over me heen gedaan ik werd in een zwart gat gedouwd en toen moest ik overgeven.:p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!