Posts by xriminal

    Beste leden,


    Ik ben bezig met het opbouwen van het banditi script,
    ik vroeg me af of mensen scripts met mij willen ruilen (bugloos en uniek) wat ik terug verwacht is het zelfde.


    Interesse ? zie mijn signature


    Met vriendelijke groeten,


    Xriminal

    Hallo,


    Ik heb zojuist hier de icriminals source gedownload en online gezet met de criminolz sql maar ik krijg deze fout:



    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/includes/config.php on line 14


    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/includes/config.php:14) in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/includes/config.php on line 24


    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/includes/config.php:14) in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/includes/config.php on line 24


    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/index.php on line 73


    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/index.php on line 78


    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/index.php on line 83


    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/index.php on line 88


    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/index.php on line 93


    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/index.php on line 98


    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/index.php on line 103


    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/index.php on line 108


    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/index.php on line 113


    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/*****/domains/*****.nl/public_html/icriminals/index.php on line 118


    Zou iemand mij willen helpen?


    Bij voorbaat dank.

    Beste leden,


    Ik kwam laatst een layout tegen die Devlover weggaf
    ik heb een pbtje naar Devlover gestuurd of die hem nog had,
    maar hij zei dat ik dit aan jullie moest vragen.
    Dus wie heeft de layout nog (Begangster V5)
    Zou die hem dan naar mij willen versturen?


    Met vriendelijke groet,


    Xriminal

    Deze heb ik bij een vector website gekocht en het lijkt me heel sterk dat u de eigenaar bent (ik kan me natuurlijk daarin vergissen),
    omdat ik deze gekocht heb en ik heb ook het rook van het sigaret bijgekregen en het wapen die deze hond vast houdt.


    Met vriendelijke groet,


    Xriminal

    Hallo,


    Dus dan heb ik geen rechten meer over dit cartoon of hoe zit dat nou,
    want ik heb hem namelijk een tijdje terug gekocht.


    Met vriendelijke groet,


    Xriminal

    Hallo allemaal,


    Omdat ik hier nieuw ben dacht ik: even een moppen topic maken.


    De regels:
    1: Je mag 1 mop plaatsen per reactie.
    2: Je mag niet 2 moppen achter elkaar plaatsen.
    3: Het mag niet discriminerend zijn.
    4: De rest van de regels van Criminalspoint.


    Ik zal beginnen met de eerste:


    Citaat


    Pe*is zegt tegen de ballen 'Ik neem je mee naar een feestje':cheer: Waarom de ballen reageert: Jij F*cking leugenaar:@:@ Jij gaat altijd naar binnen en jij laat mij altijd buiten knokken(xD)


    Hopelijk zal er met enthousiasme worden gereageerd:D


    Met vriendelijke groet,


    Xriminal

    Wat is goed: Simpel, overzichtelijk, kleurgebruik
    Wat kan beter: De achtergrond
    Wat zou jij anders doen: Advertentie weghalen