[SLICE] Weblayout slicing goedkoop!

  • Hallo,


    Ik ben nieuw @ Criminalspoint.nl, maar
    ik heb wel aardig wat ervaring met slicen. Ik deed het vroeger vaak gratis via msn voor vrienden
    maar ik wil nu een server hosten voor een spel en ik heb wel wat te verdienen aan slicen. Ik ging vroeger ook designen, maar ben nadat ik mijn pc heb geformatteerd ben ik alles kwijt geraakt. Ik slice nu voor maar €5,20 nadat ik heb gesliced vul ik ook al het tekst in met Lorem Ipsum. Ik heb geen idee
    hoe ik het veilig met jullie kan doen dus zijn tips welkom.


    Ps: Ik lever alles in html, en ik heb om te slicen geen psd nodig,
    maar een bmp/jpg of iets dergelijks zonder tekst, en het maakt een het stuk veiliger maakt.


    Vragen?
    Dat kan via CP.nl of
    via mail [email protected] (e-mail is bugged ofz. stuur me een pm met je e-mail ik voeg je wel toe )


    Mvg,
    Reflex.

  • Welkom alvast op Criminalspoint ;)


    Ik zal je alvast toevoegen op MSN, misschien heb ik nog wel eens een slicer nodig voor een layout van mij ofzo, ook leuk dat je het niet al te duur doet (€5,20 is toch niet veel volgens mij? :p) ;)

  • Citaat

    Ik ging vroeger ook designen, maar ben nadat ik mijn pc heb geformatteerd ben ik alles kwijt geraakt.


    Waarom lezen de leden op CP nooit de beginpost goed door:S?

  • Citaat

    Waarom lezen de leden op CP nooit de beginpost goed door:S?


    Het gaat toch om slicen en niet om het design gebeuren.. Dus idd Malliet jij leest het niet goed door.

  • Citaat

    Het gaat toch om slicen en niet om het design gebeuren.. Dus idd Malliet jij leest het niet goed door.


    Maar goed het is wel fijn om te weten wat je kunt verwachten heb ook wel eens een layout terug gehad die vol fouten zat en, toen ik de bron zag ... Bovendien is het wel handig er bij te vermelden of het om Xhtml of html gaat bedoel Xhtml leveren we ook gewoon in een html bestand aan.


    Ik denk dat je voor een veiligen manier gewoon de bestanden pas na de betaling moet aanleveren en, een screen van de bron + het eind resultaat moet laten zien als je klaar bent, of met facturen werken dan kan de "klant" er over het algemeen niet onderuit.

  • Citaat

    Ik zou zeggen Welkom op CP ;)


    Dankje

    Citaat

    Welkom alvast op Criminalspoint ;)


    Ik zal je alvast toevoegen op MSN, misschien heb ik nog wel eens een slicer nodig voor een layout van mij ofzo, ook leuk dat je het niet al te duur doet (€5,20 is toch niet veel volgens mij? :p) ;)


    Ik vind het ook niet moeilijk ben met een ingame binnen een uur klaar.

    Citaat

    Leuk. Alleen heb je misschien voorbeelden van je werk?


    PC-geformateerd, ik kan je wel een voorbeeld sturen als ik die van jou moet slicen betalen = tijdens het opsturen van je gegevens in screen etc.:)


    Citaat

    Bovendien is het wel handig er bij te vermelden of het om Xhtml of html gaat bedoel Xhtml leveren we ook gewoon in een html bestand aan.


    Ik denk dat je voor een veiligen manier gewoon de bestanden pas na de betaling moet aanleveren en, een screen van de bron + het eind resultaat moet laten zien als je klaar bent.


    .html gewoon .. ik hoop dat dat genoeg voor je is
    & Dat over factuur etc. gaat me te ver maar die ander idee van screen etc. had ik al in me hoofd maar tog bedankt voor het duidelijk maken !:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!