@ismail jah tuurlijk
Eco was best lastig als je vergelijkt met nl en bio...
@ismail jah tuurlijk
Eco was best lastig als je vergelijkt met nl en bio...
@Malik, VMBO of VWO? VMBO was vandaag heel erg simpel.
vmbo maar was de moeilijkste examen van tot nu toe.
(valt wel mee maar ok als je vergelijkt)
Duits was het moeilijkste examen tot nu toe.
De meeste klachten van het hele LAKS volgensmij.
Biologie beste, daarna Economie en daarna Nederlands. Duits staat ver onder Nederlands.
Economie, wat zien jullie bij economie misschien ?
Cijfer bedoel je? Ik heb het ingevuld, een 7,9-8,9 volgensmij dus echt nice :). Nog een beetje klagen en dan komt het wel richting de 8,5 is mooi een 8 op je lijst:).
6,7 en 7,5 omgggggg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.05.11 20:21:52:
Volgens examenbundel -> cito heb ik het volgende: (37 van de 53 punten)
Cijfer : 6.3 bij een norm van 0.0
Cijfer : 8.3 bij een norm van 2.0
Ik denk dat een 1.0 - 1.3 een redelijke normering is voor dit examen, ook gezien de klachten. Vergeleken met de oude examens vond ik deze ietsie pietsie pittiger.
Als je nou bij elk examen uitgaat van een norm van 0,0; dan kan het alleen nog maar meevallen
Dit jaar gelukkig geen examens meer voor mij: vorig jaar mijn vwo-diploma al bemachtigd. Als ik er zo op terug kijk vond ik het zelfs wel leuk om te doen (a)
Succes iedereen nog!
Heb 2 uur geleerd vandaag en weet bijna alles van geschiedenis. Als ik morgen vol aan de bak ga heb ik er het volste vertrouwen in.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.05.11 07:39:28:
Nog even alles doornemen en dan gaan we mooi een examen Geschiedenis maken. Heb er vertrouwen in. Tussen 1115 en 1245 ook nog even wiskunde leren/doornemen. Ik heb er zin in! :k
Van welke hoofdstukken moet je wiskunde leren :$
vmbo-tl?
Ben je lekker laat mee.. wiskunde was te doen maar er zaten echt een paar hele moeilijke vragen tussen vond ik. Geschiedenis ging echt goed!
GS was easy
Wiskunde was erg makkelijk, alleen heb geblundert.
opdracht 17 alle zijden waren gelijk dus 120 + 80 = 200....
Idd. :p Snapte je Cesar helemaal dan?
Die was juist makkelijkste.
10^23 / 2x10^13 = 5 miljard.
7,6 geschiedenis -> 8. YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!! :d:d::d
99,9% zeker van HAVO. YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :D:D:D:D:D:D
Gefeliciteerd Joshua
Jouw cijfer voor Wiskunde ligt tussen 7,2 en 8,0
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Haha sorry maar ik ben oh zo blij, vorige week ging het niet echt zo heel denderend voor mijn gevoel maar na dat ik dit weekend me toch even 20% heb ingezet lukt het gewoon!
gefeliciteerd Joshua
en wat zijn je plannen voor na de HAVO ?
dan gaat ie VWO doen
Haha, dat wil ik niet en dat kan ook niet meer. Misschien word ik leraar op het voorgezet onderwijs, weet het nog niet precies.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!