Vmbo kader basis examen al gehad.
Vorige week had ik mijn examens en stond voor elk vak zo 7 a 8.
Over klein maantje de uitslag, spannend!
Rick
Vmbo kader basis examen al gehad.
Vorige week had ik mijn examens en stond voor elk vak zo 7 a 8.
Over klein maantje de uitslag, spannend!
Rick
Mijn examens beginnen pas rond 9 juni :(.
@Ismail,
Voor het geval je het nog leest :).
Om half 2 (13:30) begint het, je moet 13:15 aanwezig zijn. Ik heb geluk omdat de locatie waar examens gehouden worden 20 minuten dichterbij mijn huis ligt en bij een winkelcentrum met Albert Heijn en een Bruna voor nood spullen. Ik zorg dat ik er rond 13:00 ben, dan ben ik op tijd genoeg. Moet ik nog even vragen hoe het zit met je antwoorden overschrijven en meenemen, zelfde geld voor de examenboekjes.
Mwa, meestal niet hé.
Het zijn examens dus je blijft wel langer zitten als je nog iets kunt verbeteren (Wiskunde formules controleren of bij Nederlands netjes overschrijven en brief/artikel netter maken) omdat je anders misschien niet slaagt en je het hele jaar opnieuw moet doen.
Iemand nog even simpele en goede tips voor het examen?
over het algemeen en over nederlands.
Goed weten hoe de zakelijke/sollicitatie brief in elkaar zit, hoe je een CV maakt, hoe je een artikel schrijft, hoe je een samenvatting maakt en natuurlijk hoe je een enquête maakt. Verder alles goed lezen en bij de samenvatting niet over het aantal gegeven woorden heen gaan. Succes!
bedankt
kauwgom kauwen helpt toch met concentreren?
Ik heb meestal problemen met concentreren op het verhaal/tekst.
Was wel wetenschappelijk bewezen inderdaad maargoed, ik houd meer kauwgum in zodat ik nog iets te kauwen heb zeg maar. :p Agja ismail, in de zaal / het lokaal waar je in zit is toch iedereen stil dus concentreren lukt denk ik prima. Misschien een tip: je mag ook drinken meenemen!
Haha ja dat doe ik ook daarvoor dat ik iets om te kauwen heb
Dan wordt het zo snel shoppen voor kauwgom en drinken.
Nog een laatste vraag
En als er nou veel lawaai van buiten komt van verkeers bezigheden (of hoe je dat ook noemt), gaan ze er dan wel wat tegen doen?
Ze zullen wel vragen om het te stoppen, gelukkig is mijn examen in een tennishal die een beetje af is gelegen van de buitenwereld als je het zo mag noemen. Maargoed, mocht je het examen door het lawaai echt niet kunnen maken word het wellicht ongeldig verklaard.. en sowieso een klacht indienen bij het LAKS. Maar ga er van uit dat alles goed gaat!
Tijd om te vertrekken
Allemaal veel succes
en hoop dat ik mijn cijfer vandaag nog kan schatten en berekenen
Ik ga nu ook weg.
Iedereen succes, mocht je het nog op tijd lezen. En neem je antwoord papier en eventueel je examenblad mee (antwoorden overschrijven, geven aan de surveillant en ophalen na de zitting).
Nu op de fiets.. spanning stijgt. Succes allemaal!
havo examen.
En, hoe is het gegaan?
Nederlands op vmbo-tl was erg makkelijk :cheer:
Was te doen idd maar ik had volle stress door die samenvatting, had op mn klad 100 woorden te veel. Uiteindelijk 2 vragen van tekst 4 gegokt.
Ik had aan 160 woorden al voldoende voor de samenvatting Nu morgen duits :((
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!