Ik wens je succes! 8-|

CSE @ CP
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Bah, scheikunde en natuurkunde
Veel succes allen, ik ben volgend jaar aan de beurt voor havo examens! :cheer:
-
-
Makkelijk is ook weer een groot woord
In ieder geval makkelijker dan Wiskunde B.
Iedereen bedankt.
-
Iedereen suc6, ik ben er gelukkig al bijna 5 jaar vanaf XD, en weet hoe het voelt...
Veel sterkte allemaal;)
Met vriendelijke groet,
Georgo van den Bosch
-
-
Ik moet alles intotaal dus SE + CSE een 6,5 gemiddeld halen zodat het word afgerond naar een 7. Aan deze cijfers heb ik op mijn CSE genoeg om naar HAVO te gaan:
nederlands = 5,6 voldoende
engels = 6,2 voldoende
economie = 5,5 voldoende
wiskunde = 5,5 voldoende
duits = 6,6 voldoende
geschiedenis = 5,6 voldoende
aardrijkskunde = 6,4 voldoendeIs dus een enorm mooie uitgangspositie aangezien ik sowieso wel hoger ga halen. HAVO... HERE I COME! :p
-
Wie heeft zich al aangemeld voor een hoger niveau op het voortgezet onderwijs zoals HAVO of VWO?
Heb namelijk VMBO-TL met gemiddeld van 6,5 maar nog niet aangemeld op een hoger niveau. -
Ben je dan wel laat mee mocht je dat willen doen, heb me 2 maand geleden aangemeld bij de HAVO.
-
Het kan nog altijd hoor? Hier in A'dam zijn er zoveel scholen die nog kinderen willen aannemen met zelfs een gemiddelde van 6! (zijn wel de slechtere scholen) Maar anders met een 6,5 voor elke vak.
-
Ik begin 14 juni aan de examens. Ik heb (voor de geïnteresseerden):
- Theorie Elektriciteit
- Theorie Mechanica
- Aardrijkskunde
- Geschiedenis
- Frans en Engels
- Wiskunde
- Nederlands
- Chemie
- Fysica
- Zedenleer:p
-
@ismail,
Je had je in Februari al voor een MBO moeten aanmelden, Havo procedures lopen (bij mij op school) al rond december / januari dus je bent wel laat. Ik hoop voor je dat je nog wat vind en dat je niet de hond in de pot vind omdat veel scholen nu al vol zitten en je dan een opleiding moet doen die je niet leuk vind (dat heet leerplicht in Nederland +o()
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.05.11 21:03:35:
Morgen Nederlands, waarschijnlijk Ismail en Joshua ook. Iedereen sterkte ermee ;). -
Citaat van BrokenTrack
Iemand ook toevallig Informatica in het pakket?
Ja, informaticabeheer laatste jaar in België, jij ? -
Citaat van Maviose
Ja, informaticabeheer laatste jaar in België, jij ?
Ikzelf zit niet meer op het middelbaar. Heb vorig jaar de HAVO afgerond met Informatica in het pakket. Ik doe nu zoals je bij mijn naam kan lezen de studie Informatica.Overigens waarschuw ik iedereen met wiskunde B! Ikzelf had vorig jaar daar een drie voor tijdens het CSE!
-
@BrokenTrack,
Waarschuwen heeft nu geen zin meer voor de eindexamenkandidatenVoor mij wel want was wel van plan het te kiezen..
-
Ik heb al wiskunde B gekozen voor volgend jaar.
-
Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben. Wiskunde B is een hel op havo. Als je het niet nodig hebt zou ik het ook niet kiezen
Met veel moeite sta ik een 6 en moet ik donderdag een examen maken waar ik geen vertrouwen in heb, maar wie weet.
Overigens heeft mijn hele klas moeite met wiskunde B (mijn klas bestaat uit 6 personen).
We zullen zien hoe het is gegaan
Iedereen succes met alle examens!
-
ik zit nog maar in de 3e op havo.
en ik heb voor volgend jaar wel informatica gekozen.
alleen krijg je op het middelbaar met informatica ook HTML enz?
want ik heb in de 1e ook informatica gehad. alleen doen deden we alleen dingen met word, en powerpointen iedereen super veel succes
-
Hangt af wat je als informatica krijgt, in ASO (in België), krijg je maar 2 à 3 jaar informatica en krijg je Access, Word, Powerpoint en eventueel basis van Java voorgeschoteld. Je kan ook als je TSO (technisch) doet, kiezen tussen ICT-boekhouden (4 tot 6 u informatica, geörienteerd gericht), en informaticabeheer zoals ik doe met 17 uur informatica per week, hier leren we dus hoe we de functies onder de knie krijgen, hoe we moeten denken bij het scripten, en krijgen we ook actionscript en C++. Is het zo als je je laatste jaar afmaakt in Nederland, dat je bedrijfsbeheer krijgt want in België is dit zo.
-
Spannend
Morgen nederlands zoals l.groot al zegt en ik heb nog niet echt geleerd.
Vandaag pas om 3 uur 's nachts slapen om te oefenen :P.
Met leerplicht zal ik wel in problemen komen denk ik omdat het nu aan de late kant is om op HAVO aan te melden.trouwens
L.Groot && joshua
hoelaat moet je beginnen morgen
en welke vak heb je de dag erna?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!