internet explorer fout

• hoi criminalpointers,

ik heb sinds kort een probleem met internet explorer. ik kan niet naar mijn document, deze computer etc want dan krijg ik deze foutmelding: In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. deze fout heb ik in google opgezocht en het heeft iets te maken met pdm.dll misschien is er iemand die ooit het zelfde heeft gehad of me kan helpen?

gr dia

• Ik heb hier ook last van gehad, ook dat het geen explorer.exe was maar services.exe. Na wat research gedaan te hebben kwam ik erachter dat dit een trojan was (wat ook wel klopte, ik had iets gedownload, probeerde te installeren en toen crashte de boel). Daarna systeemherstel gedaan en het liep weer prima.

• Explorer.exe is GEEN internet explorer. Dit is een proces van Windows om bestanden te bekijken (zoals mijn documenten en deze computer wat je zelf al aangaf). Het verstandigste is een systeem herstel. Als je de Windows CD niet meer hebt (maar wel een legale key) dan kan je ook gewoon een torrentje van Windows downloaden en die branden. Dit is volledig legaal omdat je wel hebt betaald voor een licensie.

• Als alles gewoon normaal werkt dan kan je gewoon via start > systeem herstel

Maar als explorer.exe al crasht als je bijvoorbeeld op start drukt dan moet je naar veilige modus en dan systeem herstel. Dat werkte ook bij mij.

• Wat voor windows heb je? zoals ik al zei een CHKDSK /r uitvoeren, mocht dit niet werken heb je altijd nog installatie/reperatie.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• diamondboy,
    Heb je systeemherstel in veilige modus gedaan? Want als je het niet in veilige modus doet, is er een kans dat door de foutmelding, je pc na zoveel seconden afsluit. Althans, dat had ik. Weet niet hoe het bij jou is.

Probeer dus eens in veilige modus systeemherstel te doen als je dit nog niet gedaan hebt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!