Op zoek naar.. een nieuwe moderator!
- Lodewijk
- Closed
-
-
-
Dat is waar, maar dan staat ie weer niet iets te lang open. Ik denk niet dat mensen een maand niet gaan computeren als ze persoonlijke problemen hebben. Ik denk dat de gemiddelde Nederland dan sowieso wel 1x per week alles even bij langs gaat kijken.
-
En dit topic is al vanaf 5 open. Dus 5+7=12:)
-
Goed, laten we zeggen dat het ons besluit was en is om de sollicitatietermijn zo lang/kort te laten duren. Sommige leden moeten eerst nog wat tijd hebben om na te denken of ze uberhaupt wel willen solliciteren, anderen zijn misschien even afwezig. Met een dergelijke termijn zoals we nu hebben, voorkomen we dat later een lid zegt: 'maar dat wist ik helemaal niet' of 'toen had ik geen tijd'.
Vanaf nu weer ontopic graag.
-
En als je wel wilt solliciteren maar niet zeker weet of je genoeg tijd hebt?
-
Om je taken te vervullen? Gewoon solliciteren en netjes en eerlijk alle vragen invullen. Dan kunnen wij bepalen of we vinden dat je genoeg tijd voor CP (over) hebt.
--
Mensen, eventuele gegadigden hebben nog tot zondagavond 19.00 uur om te solliciteren! Zorg dat je niet te laat bent!
-
Citaat van Lodewijk
Om je taken te vervullen? Gewoon solliciteren en netjes en eerlijk alle vragen invullen. Dan kunnen wij bepalen of we vinden dat je genoeg tijd voor CP (over) hebt.
--
Mensen, eventuele gegadigden hebben nog tot zondagavond 19.00 uur om te solliciteren! Zorg dat je niet te laat bent!
Iedereen die van voetbal houd zit zondag vanaf 12 uur aan de tv of computer vast. Dus denk niet dat er dan nog veel mensen solliciteren. -
jgdonleach,
Net of iedereen van voetbal houdt...On:
Iedereen veel succes, moge de beste kandidaat doorgaan naar de volgende ronde :). -
[offtopic]
Citaat van L.Grootjgdonleach,
Net of iedereen van voetbal houdt...On:
Iedereen veel succes, moge de beste kandidaat doorgaan naar de volgende ronde :).
Daarom staat er ook iederen DIE VAN VOETBAL HOUD.[/offtopic]
Ik hoop dat iemand wint die voor activiteit zorg en niet mensen bevooroordeeld. -
jgdonleach,
Maar jij zegt erbij dat er dan niet veel mensen meer gaan solliciteren dus zeg je eigenlijk dat de meerderheid van de mensen van voetbal houd..On: De termijn (2 weken) is opzich wel lang maar wel handig omdat er een vakantie tussen zat.
-
Spannend!
Wanneer komt de uitslag eigenlijk? -
-
Hmm even mijn strafpunten uitleggen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.05.11 16:37:54:
Done -
@stan,
Haha, 45, ben benieuwd wat je hebt uitgelegd
-
-
@BrokenTrack
Morgen al? Denk wel dat het iets langer gaat duren. Dit zeg ik op basis van de vorige moderator sollicitaties.
Dit keer heb ik hem laten gaan...
-
Ik denk dat het minimaal een week duurt. Maar ben wel benieuwd hoelang de crew erover wil gaan doen.
-
Citaat van jgdonleach
Ik denk dat het minimaal een week duurt. Maar ben wel benieuwd hoelang de crew erover wil gaan doen.
Een week is wel erg lang O.oIk zou denken dat hij ondertussen ze allemaal heeft wel gelezen of al deels heeft gelezen. En dat hij een dag neemt om te overleggen. Dat is wat ik zou doen, weet niet of Lodewijk hetzelfde heeft gedaan... Maar dat is dan wat ik denk...
-
Pff jongens hou op met denken
we horen het vanzelf
-
Over een halfuur sluit de open sollicitatie.
Ik heb de sollicitaties nog niet doorgenomen, enkel globaal een aantal. Dit doe ik in de aankomende dagen. Het kaf wordt dan van de koren gescheiden, waarna ik samen met collega-crewleden de beste sollicitaties selecteer. Deze worden vervolgens uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek via IM. Dit sollicitatiegesprek zal worden gevoerd met mij of met een supermoderator. Na de sollicitatiegesprekken wordt dan uiteindelijk een nieuwe moderator, één of twee, gekozen. Deze persoon/personen krijgt/krijgen dan een proefperiode aangeboden.
Ik weet niet precies hoe lang dit gehele proces nog zal nemen, maar laat ik dit voorop stellen: we willen de functie niet toewijzen aan iemand die er na een maand weer mee ophoudt, of bijvoorbeeld ernstig tegenvalt als moderator. We nemen de tijd die het neemt om een weloverwogen keuze te maken. Dat zorgt tevens voor gelijke kansen voor alle sollicitanten: we zullen goed naar iedere sollicitatie kijken.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!