Heuj, closed!
Op zoek naar.. een nieuwe moderator!
- Lodewijk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Succes met de sollicitanten.
-
Nou dan gaan we maar is kijken wie deze sollicitatie ronden wint, suc6;)
-
@george wint, er winnen meerdere.
-
@jg hij bedoelt over het algemeen:P
-
-
@brokentrack dat is de bedoeling maar is al meermaals voorgekomen van niet.
2500e post::D:D:D
-
Dan zal ik het maar anders zeggen,
Laten de besten winnen:cheer:
Maar was inderdaad algemeen bedoeld:)
Greets
Georgo van den Bosch
-
komt er nog nadere info xD
-
Citaat van az
komt er nog nadere info xD
CitaatIk weet niet precies hoe lang dit gehele proces nog zal nemen, maar laat ik dit voorop stellen: we willen de functie niet toewijzen aan iemand die er na een maand weer mee ophoudt, of bijvoorbeeld ernstig tegenvalt als moderator. We nemen de tijd die het neemt om een weloverwogen keuze te maken. Dat zorgt tevens voor gelijke kansen voor alle sollicitanten: we zullen goed naar iedere sollicitatie kijken.
Dus er word de tijd genomen.
-
De beoordeling door mij is geweest, de uitslag wordt vanaf vandaag binnen de crew overlegd. Ik hou jullie op de hoogte over de verdere gang van zaken.
En dit moet ik even kwijt: geduld is een schone zaak, zeker voor een mogelijk toekomstig moderator.
-
@lodeiwjk yep maar ik had je eerdere post over het hoofd gezien xD
-
Ik heb me ook aangemeld.
Iedereen nog succes! -
We zijn 2 weken verder? Al iets van nieuws?
-
allemaal slecht hahaha
-
Ze nemen gewoon de tijd om goede keuzes te maken, en persoonlijk denk ik dat iedereen die heeft gesolliciteerd een goede kans maakt. Waardoor ze het alleen maar moeilijker hebben om goede keuzes te maken. Overigens zijn we pas 8 dagen verder nadat Lodewijk heeft gezegd dat hij het aan de crew heeft voorgelegd.
-
Oke Luc, bedankt voor jou bijdrage. Ik wacht eigenlijk gewoon op een crewlid die antwoord kan geven over een bepaalde tijdsduur. En niet echt op reacties van veronderstellingen van mensen die er geen inzicht in hebben.
-
Intern word er overleg gevoerd over de kandidaten.
We beoordelen met punten, die te behalen zijn door een goed antwoord te geven op de gestelde cases.
De top 6 gaan we vervolgens screenen en in de gaten houden.Met deze stap zijn we op het moment mee bezig, een datum kan ik helaas nog niet noemen.
Maar wees gerust, het zal niet lang duren!(c)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!