• Citaat van Luc

Door zelf ook te gaan followen.. Hoe meer jij folowd, hoe groter de kan dat ze jou gaan followen en verder bruikbare dingen posten..

Bedoel aan zeggen: ik sta op, heeft niemand wat aan tg:p

Bedankt

• Door interessant te zijn. Ga alsjeblieft niet via een tool automagisch mensen volgen, maar ga in op bepaalde hashtags en houd je professioneel. Ik Twitter eigenlijk over van alles, en volg 275 mensen, terwijl ik gevolgd word door 369 mensen, dus het ratio is relatief groot. Zorg dat je jezelf niet opdringt, en wees ALTIJD beleefd, ook met negatieve feedback of lastige mensen, houd de eer aan jezelf. :)

• Ik ben zelf bezig aan het ontwikkelen van twitter software die je binnenkort kan kopen.

Functies:
    - Auto follow users (Followed users automatisch voor je, je kan zelf een selectie maken. Limiet op gezet i.v.m. regels twitter.com)
    - Auto unfollow users (Unfollowed users van jou die jou NIET followen. Dit is handig om de 2 dagen bijvoorbeeld te doen.)
    - Massa reply (Stel je hebt een iPad webshop, je zoekt dan op onderwerp iPad kopen bijvoorbeeld, dan kan je via dit programma automatisch op reageren op die tweets, er zit wel een limiet van 350 replies per UUR i.v.m. twitter.com regels)

Wat is al af?
    - Account beheer
    - Auto follow
    - Auto unfollow

Dus nu nog enkel massa reply + extra kleine features, maar dat hoor je binnenkort wel! Of je stuurt een PM met meer info, denk dat ik nog 1/2 weken nodig heb. Prijs zal zo'n 47 euro worden per licentie (licentie = lifetime).

• Proficiat, je gaat dus "software" maken die Twitter nog meer kapot helpt ...

Je mag er trots op zijn, als je het concept van twitter niet snapt, blijf er dan gewoon af aub.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Citaat van W0utR

Proficiat, je gaat dus "software" maken die Twitter nog meer kapot helpt ...

Je mag er trots op zijn, als je het concept van twitter niet snapt, blijf er dan gewoon af aub.

Jij snapt het nog niet helemaal? Ik heb totaal geen emoties met twitter of dergelijke? Ik doe het om geld te verdienen zoals 99% van de verkopers. Het is gewoon software, software wordt verkocht.
    Denk je dat Twitter zelf geen winst maakt, dat het non-profit is? Ik zie al dat jij ver gaat komen later, succes.

Mja wss gaat Willem deze reactie weer deleten, zoals gewoonlijk, jaloesie deleted die al mijn berichten, mja.

• Godborn, op dit moment maakt Twitter nog altijd geen winst hoor, het is dus wel degelijk non-profit.

Nu niet om op te scheppen, maar ik denk dat ik op dit moment al veel verder sta dan jij ooit zult staan, ... (letterlijk en figuurlijk)

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Citaat van W0utR

Godborn, op dit moment maakt Twitter nog altijd geen winst hoor, het is dus wel degelijk non-profit.

Nu niet om op te scheppen, maar ik denk dat ik op dit moment al veel verder sta dan jij ooit zult staan, ... (letterlijk en figuurlijk)

Meen je die nou echt dat twitter NON-PROFIT is? Weet je wel wat twitter is? Denk je nou echt dat ze geen aandelen hebben? Come back 2 reality!

Je zit altijd mij af te kraken op posts, maar van jou heb ik NOOIT, maar ook NOOIT wat gezien, behalve zulke belachelijke lay-outs als:
    http://www.criminalspoint.com/…c/3310/Maffia-layout.html

Dan durf je te zeggen dat ik nooit wat zal bereiken, zo'n lay-out kon ik al maken toen ik 12 was. Je hebt btw alles in je skills op niveau 5 staan, hoe slecht is je coding wel niet als je design ook al slecht zijn.

• Citaat

Jij snapt het nog niet helemaal? Ik heb totaal geen emoties met twitter of dergelijke? Ik doe het om geld te verdienen zoals 99% van de verkopers. Het is gewoon software, software wordt verkocht.
    Denk je dat Twitter zelf geen winst maakt, dat het non-profit is? Ik zie al dat jij ver gaat komen later, succes.

Mja wss gaat Willem deze reactie weer deleten, zoals gewoonlijk, jaloesie deleted die al mijn berichten, mja.

Ga niet praten of je er verstand van hebt.
    Twitter voor bedrijven gaat niet om winst te maken, Maar mensen/ hun klanten op de hoogte te houden van wat er gebeurt rondom het bedrijf.
    Twitter verdient niks aan 'Ons' enkel aan bedrijven die erin Investeren, en willen adverteren in Trends.

Waarom zou die niet ver komen Twitter is juist goed te groeien kwa Social Media:cheer:

• Citaat van sloosmedia

Ga niet praten of je er verstand van hebt.
    Twitter voor bedrijven gaat niet om winst te maken, Maar mensen/ hun klanten op de hoogte te houden van wat er gebeurt rondom het bedrijf.
    Twitter verdient niks aan 'Ons' enkel aan bedrijven die erin Investeren, en willen adverteren in Trends.

Waarom zou die niet ver komen Twitter is juist goed te groeien kwa Social Media:cheer:

Dit is nog een dommer reactie, natuurlijk vertellen ze ons dat ze twitter hebben gemaakt om iedereen snel op de hoogte te houden etc, misschien was het niet commercieel gericht toen ze net begonnen en klein waren, maar nu het populair is zijn ze zeker wel commercieel gericht, denk je dat ze speciaal voor mensen als sloosmedia twitter up2date gaan houden met een heel develop team dat ook uitbetaald moet worden etc. Denk is na.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!