Wat te doen?

• Hee,

ik heb de laatste tijd echt niets te doen. En verveel me dus kapot als ik achter de pc zit.

Ik kan gewoon niets meer bedenken om te maken.

Nu wil ik dus vragen weten jullie misschien wat scripts die ik kan maken? Liefste iets met javascript (ajax, jQuery, etc.) dan kan ik ook gelijk mijn ervaring daarmee wat opschroeven. Ik ben natuurlijk nog geen prof in javascript dus kan er nog niet zo heeeel veel mee. Het mag natuurlijk ook php of iets anders zijn.

Ik hoop dat iemand iets leuks kan verzinnen.

(mag ook iets van een soort source zijn)

• Ik heb wel iets voor je om te doen.

Het is gericht op educatie(dus leren).
    Het zal voor je (volgens mij) erg leerzaam worden.

Het is gewoon een ledensysteem maar dan perfect afgewerkt.
    Dan heb je een framework wat je kan gebruiken om een website met een ledensysteem snel af te maken.
    Bij interesse mag je me pb sturen

• Gebruik Het Framework "Kohana" en bouw hier een simpele template in volgens gepaste wijze.

Dat is teminste nuttig. :D

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Een simpel,klein compact forumpje?
    Met basis functies voor mod en admin, zoals bericht bewerken,sluiten,moven en voor admin bannen,ip ban,categorieen aanmaken/bewerken/verwijderen/wachtwoord zetten en voor leden gewoon posten,bericht bewerken, pb, profiel, bekijken XD
    En dan wat mooie javascripts ertussen gepropt natuurlijk :D

Dat zou nice zijn :)

• Idee hier:

Maak een simpele kohana omgeving en bouw daar de onderdelen in die gio opnoemt.. dan heb je een perfect basic systeem.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Wat is dit voor een onzin ofzo?
    Als je niks beters hebt, ga dan met je moeder naar teletubbies kijken ofzo.
    Bever wil iets doen, wat is het dan voor onzin om zo te gaan reageren. Man ga naar teletubbies toe.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!