Bieden is kopen!

• ik zou het aan de hoogste bieder verkopen.
    maar ik ken website waar dit niet gebeurt. dat er 1 iemand voor spek en bonen bied om hogere biedingen uit te lokken.

en in theorie mag je hier op criminalspoint gewoon zeggen ik verkoop het aan die persoon. die een lager bod heeft uitgebracht.

• Citaat van Lodewijk

Volgens onze nieuwe regels is betalen bij bieden ook verplicht:

Wat is dit nou weer voor onzin? als ik iets niet betaal, betaal ik dit niet. Bij een transactie heeft een crewlid hier helemaal niks mee te maken. Belachelijk zeg.

Ons hele doel is dat we de niet serieuze bieders uit het marktplaats forum weren. Zodat verkopen een zo groot mogelijke slagingskans hebben.

Dit gaat helaas niet lukken enkel omdat hier de leeftijdscategorie van 11 / 16 aanwezig is. Als je iets serieus wil verkopen kun je beter naar wmcity/sitedeals/webhostingtalk gaan. Dan krijg je een volwassen zicht op hoe iets eruit ziet of hoe functioneel het is. Ook op de bovengenoemde forums heb je achter de schermen een professioneel team met mensen waar ze over praten omdat ze zelf uit de IT wereld komen. CP was in het verleden een leuk forum met weinig regels, Er zat gewoon lol in deze lol is er nu uit en trek ik meer naar WMCITY om mijn niveau verder op te krikken zodat ik echt weer graag terug ga naar een forum met echte IT-capaciteit en niet allemaal kleine kinderen die denken het te weten. Het is en blijft CRIMINALSpoint dit betekend dat de doelgroep waar de naam op doelt 11 / 16 is. Allemaal kleine kinderen die elkaar van voor en achter naaien. Wanneer er een strafpunt voor deze post komt, is het voor mij enkel een bevestiging dat ik gelijk heb over wat ik vind.

:cheer:

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Maikel
    Ik weet van bijvoorbeeld SiteDeals dat wanneer iemand niet serieus biedt, of in ieder geval niet betaald, een slechte waardering krijgt, wat die persoon bij zijn volgende koop of verkoop parten zal spelen. Ook op WMCity zal je erop worden aangekeken.

Wat ik wil zeggen: wij zijn niet de eersten met een dergelijke regel. Misschien zijn we de eersten die het zo realistisch en direct brengen, maar dat is enkel om onduidelijkheid te voorkomen.

Tot slot: veel succes op die andere website waar jij je heil wilt gaan zoeken.

• Citaat van Lodewijk

Volgens onze nieuwe regels is betalen bij bieden ook verplicht:

Haha als ik bied en ik kan het niet betaluh,dan betaal ik helemaal niks ;), en dan heeft de crew daar weinig over te zegguh

• Weten jullie wat er op marktplaats gebeurd?
    Er gaan dan van die debielen die bevriend zijn met de verkoper opbieden zodat de potentiële koper weer hoger moet bieden en de verkoper meer winst heeft.

Om dat op CP te voorkomen (en om nog een tiental andere redenen) is gewoon geboden=geboden en als je geen geld hebt heb je pech, dan ga je maar lekker naar een bank toe. Had je maar niet moeten bieden, zo simpel is het.

• Citaat van L.Groot

Weten jullie wat er op marktplaats gebeurd?
    Er gaan dan van die debielen die bevriend zijn met de verkoper opbieden zodat de potenti?le koper weer hoger moet bieden en de verkoper meer winst heeft.

Om dat op CP te voorkomen (en om nog een tiental andere redenen) is gewoon geboden=geboden en als je geen geld hebt heb je pech, dan ga je maar lekker naar een bank toe. Had je maar niet moeten bieden, zo simpel is het.

Met het onderste stukje ben ik niet mee eens,
    stel ik kijk op de bank ik heb nog 20 euro, ik bied, dan 20 euro ergens op een dag later, is het geld weg door een kleine betaling,(abbo,winkel,ect,ect,ect)
    dan is er geen geld meer en dan kan je het niet betaluh.
    EN van een kale kip kan je niet plukken ;)

• Zo wettelijk kan je dat op een relatief kleine website niet maken hoor..

Tevens lachen ze je bij de bank uit als je komt vragen voor meer geld aangezien je op het internet op een product of dienst heb geboden maar het eigenlijk helemaal niet kan betalen..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!