KNIP
ProfielScript Doorverkooprechten
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
49 euro?
In de lijst met 'dingen' staat dit:
Dit alles voor slechts de tijdelijke prijs van 18 euro per licentie. -
Citaat van Perrytje11
49 euro?
In de lijst met 'dingen' staat dit:
Dit alles voor slechts de tijdelijke prijs van 18 euro per licentie.Dit is de prijs voor 1 licentie voor 1 domein. Met de doorverkooprechten mag je op onbeperkte domeinen het script gebruiken en hem onbeperkt verkopen. Lang zo slecht niet, toch?
-
Heb je doorverkoop rechten ?
&& dit script staat nu voor de 3e keer te koop.
-
Ik heb de volledige rechten over dit script. Hierbij heb ik dus het recht om doorverkooprechten te verkopen. Dit zal ik drie keer doen. De vorige berichten waren allen alleen licenties. Het betreft hier doorverkooprechten.
-
Volledige rechten? Volgens mij niet aangezien het script op andere fora al meerdere malen verkocht wordt.
-
Dit zijn geen vragen voor in een verkoop topic. Ik weet welke licentie ik over het script beheer en wat ik ermee doen mag en kan.
Het aanbieden van doorverkooprechten is een van die dingen.
Om verdere misverstanden te voorkomen:
-
Citaat van lars1134
Dit zijn geen vragen voor in een verkoop topic. Ik weet welke licentie ik over het script beheer en wat ik ermee doen mag en kan.
Het aanbieden van doorverkooprechten is een van die dingen.
Om verdere misverstanden te voorkomen:
Dit is wel belangrijk.
Omdat het anders zo af gaat lopen:
http://www.criminalspoint.com/…erkoop-MaffiaVillage.html -
Begrijp ik, vandaag de afbeelding die is toegevoegd.
-
@ Lars,
Dat is echt geen bewijs hoor, waar is je contract dan? Of laat die tenminste aan een moderator zien.
-
[offtopic]Dit hoeft niet in een verkoop topic. Heb je eerder al verzocht om dit niet meer hier te doen. Indien je vragen hebt over de echtheid van mijn volledige rechten kan je dat via PB doen. NIET in een verkoop topic![/offtopic]
OP het moment is het 1 keer verkocht! Nog 2 te gaan! -
Op een ander forum bied je hem voor 29 euro met doorverkooprechten..
Willem~ Waarschuwing voor deze offtopic, dit heeft niks met deze verkoop te maken. Je kan dit via een pb aan de TS vragen!
-
[offtopic]Op CP kan nooit iets normaal worden verkocht ! als je het niet vertrouwd reageer dan niet of stuur een PB naar de topic stater ! Want in ELK verkoop topic wordt er geklaagd over oplichting e.d. ![/offtopic]
-
De laatste 2 doorverkooplicenties gaan inderdaad weg voor 29 euro. Gelieve PB voor afhandeling. Ook verdere vragen: PB.
-
is deze versie, voorzien van alle bigfixen, lees op andere fora's dat er nogal wat bug's in zaten qua sql/injections, is dat bij deze versie er helemaal uit ?
-
Er is veel veranderd aan dit script. De beveiliging is inderdaad opgekrikt (probeer maar). Alle functionaliteiten werken geheel naar behoren! De kleine foutjes die er nu nog inzitten worden zeer snel verholpen en met een gratis update naar de kopers toegestuurd.
-
ik zit met smart tewachten op de updates
[offtopic](PS lars je hebt pm van mij)[/offtopic]
-
Wens graag screenshots zien van het contract die je hebt ontvangen hiervan.
Mocht ik binnen 24 uur niks ontvangen dan zal ik het topic sluiten.
Want wat je nu laat zien, kan iedereen even snel maken.
-
Zie PB willem.
En nee, valt niet zomaar na te maken. Zoom op de afbeelding in en er vallen geen pixel onregelmatigheden in de afbeelding te bekennen. Maar genoeg daarover. Zie je PB.
-
Volledige rechten bevestigd, succes met de verkoop. :cheer:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!