Wat zijn de gevolgen eigenlijk als het ontploft hoeveel doden vallen er ?
Ik snap er niks van
Wat zijn de gevolgen eigenlijk als het ontploft hoeveel doden vallen er ?
Ik snap er niks van
@Sloosmedia, indien dat ding omploeft krijg je het zelfde als met tjernobiel ofzo. Dan krijg je misvormde dieren, platen en zelfs mensen.
jgdonleach,
Het is Tsjernobyl.
Tevens zie daarvoor deze pagina:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kernramp_van_Tsjernobyl
Dat kán er ook met Japan en dan Fukushima 1 toren 3 als ik het goed heb plaatsvinden.
@Lars als je het maar snapt:p.
Weet ik, ik vind het leuk mensen te verbeteren (niet om mensen zwart te maken, maar puur omdat ik de Nederlandse taal zeer interessant vind). Ook haat ik het als er tenenkrommende grammatica fouten in een reactie zitten, maar dan merk je dat aan m'n manier van schrijven. Dat van net was gewoon even een tip ;).
@lars
haha maakt niet uit ja correctie geven leren we allemaal weer van:cheer:
hopen dat zoiets niet gaat gebeuren dat zal wel een hele erge ramp wezen en vooral na wat er gebeurd met Tsjernobyl
Ik vind de Nederlandse taal gewoon een mooie taal en als iemand een fout maakt wil ik hem/haar graag verbeteren zodat hij/zij in het vervolg de fout niet meer maakt. Dat jij er dan meteen een probleem van maakt..
Back on topic.
Ben benieuwd hoe het met Japan gaat aflopen maar ja, niemand zal het weten.
Ik hoop dat het ze lukt om die elektrische leidingen weer te repareneren. Kunnen die reactors in iedergeval weer koelen
Erg veel doden gaan er volgens mij niet vallen omdat iedereen in een straal van 30 km ge?vacueerd is. Bij Tsjernobyl was dat niet zo daar is de reactor plots ontploft
Citaat van wimmpie[offtopic]
diamondboy volgens mij bedoelde L.Groot het helemaal niet beledigend
[/offtopic]
Erg veel doden gaan er volgens mij niet vallen omdat iedereen in een straal van 30 km geëvacueerd is. Bij Tsjernobyl was dat niet zo daar is de reactor plots ontploft
Ahum, iedereen bij een straal van 150km is geëvacueerd
@f.Ajeti,
Als je het nieuws leest is het tog echt maar een kleine straal die ze hebben geëvacueerd hoor.
Verder zullen alleen de brandweerlieden en de mensen die nog in de centrale werken er niet goed vanaf komen.
Volgens mij is het zo dat Nederland 30 km heeft geëvacueerd en USA en zo 150 km?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!