Designer voor index met 2 kanten

  • Ik ben nu al een tijdje bezig met mijn index om het menu aan 2 kanten te kunnen krijgen. Nu heb ik geen bal verstand van designen/ontwerpen van layouts of iets. Kan iemand mij helpen? Een eventuele prijs kan besproken worden. Zoveel werk is het (volgens mij) niet!


    informatie:
    Index hoe die er nu uitziet:

    klikkers: http://i56.tinypic.com/14jrwra.jpg


    Nu wil ik hem zo dat ik dat menu aan de linkerkant ook aan de rechterkant heb, naast me iframe.


    Reden: simpel omdat er teveel aan de linkerkant begint te komen.


    Groeten, Stefan

  • Dan zou je de contents wel kleiner moeten maken.. en gewoon een paar opties zoals Stad , Moord , Clan enzo aan de rechterkant zette gewoon opzoeken in je scripts en dan staat er vast wel ergens bij dat die aan de linkerkant staat met 'left' bv.. dan gewoon veranderen naar de rechterkant^^ misschien je index script laten zien?? want zo kunnen we niks doen.(a)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Hmm was het maar zo makkelijk.
    Ja dat is precies wat ik wil 3 van de 6 naar de andere kant!


  • Beste soqotra,


    Ik kan dit best voor u maken.
    Er staad wel een kleine vergoeding tegenover.
    Het zal precies naar u wens worden!


    voor meer informatie / voorbeelden van mijn werk kunt u mij gerust een prive bericht sturen.


    Met vriendelijke groeten,
    Ibrahim A. | GfxSky

    |GFXSky is tot uw dienst in het ontwerpen van de mooiste en uniekste ontwerpen!|

  • Mwa ik wil dit wel gratis doen opzich. Ik had toen ik zelf net de g4g source had gekocht ook dit probleem. Is voor iemand die html en css kent makkelijk maar kan heel irritant zijn als j eniet weet waar je moet beginnen..


    gr,
    Stan


    PS wil je van mijn diensten gebruik maken moet je maar even een pb met je mail sturne.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!