Onder het motto:
"De grootste eik,
was ooit een eikel"
Naar wie kijken jullie het meeste op in jullie leven?
Wie is jullie grote voorbeeld - bv voor jullie eigen sites.
Onder het motto:
"De grootste eik,
was ooit een eikel"
Naar wie kijken jullie het meeste op in jullie leven?
Wie is jullie grote voorbeeld - bv voor jullie eigen sites.
Mijn groot voorbeeld is john cena, Dit omdat ik het geweldig vind hoe hij worstelt combineert met acteur+rapper, en hij is niet zoals de anderen, hij gedraagt zich zoals een gewoon persoon
Koen ik bewonder zoveel ,
Patric is een voorbeeld voor mij in script wereld (xD)
PS: het is wel patric van crime-ware he
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.03.11 20:07:48:
En mijn ander groot voorbeeld is , Ronaldinho gewoon om dat hij super goed kan voetballen en veel met bal kan
PS: was ik nog vergeten (xD)
Mijn voorbeeld is Bill Gates.
Een goed, welvarend en wereldwijd bedrijf starten en vervolgens veel geld verdienen en dit o.a. een goede doelen uitbesteden maar een mooie auto en landhuisje mogen zeker niet ontbreken.
Mensen die kritiek op Bill Gates hebben zijn gewoon jaloers of zijn verslaafd aan die debiel van Apple die in z'n pyjama naar een presentatie van een nieuw product komt.. Kom dan niet
Mark Zuckerberg (eigenaar Facebook) Goed voor elkaar met Facebook omdat ie toch al grote concurrentie heeft kunnen verslaan (MySpace)
Ik bewonder Ronald .. iemand die heel goed kan scripten en mij nog wel wat bij kan brengen (xD) hopelijk wordt ik ooit zo goed in de script wereldje ik ga op de alfa ook multi-media en dan game designer opleiding volgen en hopelijk wordt ik later een hele goeie haha (h)
Ik bewonder best veel mensen, onder anderen Maks Jorittsma (in webwereld) en Wayne Rooney in de voetbalwereld
Mijn grootte voorbeeld is toch wel de GeoHot, hij was de eerste die de iphone jailbreakte, hij was de eerste die de PS3 hackte.
@stark, idd goeie hacker. Ps3 is niet helemaal waar. Een hackersgroep vond die fout in de hardware van de ps3. Geohot gaf de key vrij. Maar alsnog een GeoGod
Mijn voorbeeld is nog steeds: Micheal Jackson(a)
You can hate me now!
Het is toch Michael Jackson?
Ik hou niet zo van hacken btw. Je helpt er veel bedrijven alsook jezelf soms in de knoop en je maakt het je erzelf niet makkelijk op. Downloaden vind ik gewoon kunnen, ongeacht wat het is, hacken niet dat moet strafbaar (blijven). De enige winst die jij ermee haalt is dat je gratis apps kan downloaden of gratis kan gamen (XboX 360). Als mensen dit grootschalig gaan doen help je bedrijven zoals Sony, Nintendo en Microsoft de grond in (zal niet direct) maar als iedereen het doet..
Hetzelfde is de situatie van: kijk er ligt rotzooi naast de afvalbak dus mijn zooi kan er ook nog wel bij. Begin bij jezelf en kijk dan anderen aan ;).
Lars, niet helemaal met je eens. Er zijn ook goede hackers die je beveiliging checken en die je gewoon inhuurd. je kan dan wel zeggen ja dat is geen hacken maar het is toch zo
@stan,
Nah vind hem niet echt...
Ik heb niet echt een persoon die ik bewonder. Maar ik heb ergens de site van zo'n underground scripter, zal even zijn naam opzoeken.
Mark Zuckerberg de maker van facebook
^Natuur is wat je moet bewonderen, zonder dat waren wij nu niet hier.
Skynet
Ik bewonder MJorritsma ,
Omdat hij kan designen , en ik niet :o
Misschien moet ik maar is tutorails gaan volgen 8-)
Ik bewonder dit topic omdat het nummer 12345 is.
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/12345.html
Hé, vet gevonden, mooi topic nummer :cheer:
Ik bewonder Maviose, omdat hij toch telkens erin slaagt om net geen banpunten van mij te krijgen...
Volgende keer zal het niet pakken.(xD)
Ik bewonder Koen, omdat m'n permante ban steeds word terug gedraait. Hij weet wel over wat:$
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!