Ingame criminals layout

  • Beste leden,


    Hierbij verkoop ik een ingame layout voor een criminals game.


    Layout
    Klik hier


    Wat krijg je?
    Enkel de psd zonder slicing


    Prijs?
    Beginbod: €50
    Opbieden: €2


    Veiling eindeigt 24 uur na laatste bod.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @Jeroen25: ik denk dat er duidelijk staat enkel psd


    [offtopic]@Paisley: Jij met je flauwe grappen, misschien moet je is een forum opstarten voor flauwe plezante.[/offtopic]

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Citaat

    Ja dus ? ik bied 50 euro incl slicing, of je er akkoord mee gaat is jou probleem.


    Zoals vermeld in beginpost enkel psd zonder slicing.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Voor dat ik hem te koop heb gezet heb ik hem laten raten.
    En ik heb gevraagd hoeveel ze hem waard vonden, hiervan heb ik het gemiddelde genomen zelfs nog iets lager.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • @iedereen: Slicing is niet inbegrepen! Als dit erbij zou moeten zijn dan zou hij veel duurder de verkoop ingaan.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Citaat

    Leuk, alleen weer op banditi gemaakt voor de genen die hem kopen ik heb genoeg ervaren slicers op msn die dit wel voor €20 doen. Ik wil niet 'mod-achtig' doen maar de rest kijk even: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1187.html


    Ja hij is inderdaad gebaseerd op banditi omdat hier zoveel leden zijn die deze source gebruiken.
    En inderdaad je kan tegenwoordig goede slicers vinden voor een goedkope prijs.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Joshua: Zonder mod-achtig te doen, heb je wel gelijk!:p


    Dit is een verkoop topic, geen rate topic. Daarnaast zijn reacties als 'Hier wordt toch niet op geboden', al helemaal uit den boze!


    Je kunt hier je bod achter laten, of een gerichte vraag stellen, maar raten is niet helemaal de bedoeling.


    [offtopic]TS, ik was akkoord gegaan met het bod van 50 euro incl. slicing.:p[/offtopic]


    Edit by TerrorSheep: Hierbij zijn alle offtopics verwijderd en de namen van degenen die offtopic gingen genoteerd.

  • 50 euro met basing, jij bent zeker de leukste thuis layout in psd is zeker die 50 euro waard en, dan basing er bij 75,- of 80,- en, als je het te veel vindt moet je niet reageren.


    Edit by TerrorSheep: En waarom reageer jij dan?

  • Kunnen de mensen hier op CP nu niet lezen of typen ze graag onnutige dingen?
    Het begintopic zegt genoeg en als er (belangrijke, onbeantwoordr) vragen zijn mag je die stellen, maar houd nuteloze reacties aub voor je eigen.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Jammer dat jullie ook echt alles namaken. Een partner van mij heeft deze layout van Aron gekocht van XIDesign. Als jullie deze layout gaan gebruiken, jullie probleem. Maar er zitten auteursrechten op de layout.


    Gebruik de layout en je zal beloond worden met een aangifte..

  • Citaat

    Jammer dat jullie ook echt alles namaken. Een partner van mij heeft deze layout van Aron gekocht van XIDesign. Als jullie deze layout gaan gebruiken, jullie probleem. Maar er zitten auteursrechten op de layout.


    Gebruik de layout en je zal beloond worden met een aangifte..


    Beste,


    De layout is niet getipt ik heb deze namelijk al zeer lang in bezit.
    Hij is gemaakt voor een battle op WS.
    Ikzelf ken aron ook en ik weet over welke layout jij het hebt maar ik raadje aan om toch beter te kijken volgende keer want er zijn namelijk heel wat verschillen op.


    Mijn layout is enkel psd file dus als je hem laat slicen en gebruikt kan je bewijzen dat je de psd ook in bezit hebt.
    Het gaat hier om een groot misverstand, gelieve nu verder te gaan met de verkoop.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!