Domein sponser

  • Beste leden,


    Ik zoek iemand die voor mij een domeinnaam kan sponseren.


    Wat krijgt die persoon in de plaats? Je kan kiezen:


    1. een link naar je site of dergelijke
    2. een design (psd)


    Ik heb het redelijk snel nodig en is nogal belangrijk.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Nu ik:p


    Ik zoek iemand die een ferrari aan mij wil sponseren, daarvoor in ruil krijg je een stikker op de achter ruit, met jou tekst.


    Nu kap ik met offtopic.(xD)

  • Citaat

    Zegt ie dat hij superveel verdiend aan zijn iphone site, gaat ie nog schooien om een domein:S


    Ik sluit me volledig bij je aan.


    Waarom is het zo dringend? En waarvoor is het? onderwerp?

  • Ik kan hem ook zelf bestellen,


    Maar als ik via mijn hostprovider 1 aanvraag duurt dit minstens 5dagen.
    Ik zoek iemand die het zeer snel kan regelen het is namelijk voor het school soort eindwerk.
    Dus een link naar een snelservice is ook goed, waar je bijvoorbeeld kan betalen met telefoon ofzo.


    @mensen die zagen over hij heeft zoveel inkomsten gaat die nog schooien:


    Ik moet zelf ook leven, denk je dat eten en dergelijke er zomaar komen?
    Ook ben ik en nog enkele andere aan het sparen voor CBproductions wel daadwerkelijk op te starten als een bedrijf (dit weten sommige mensen van ws) en hiervoor zetten wij geld vast zodat er niemand aan komt!
    Ik wil er zelfs iets in de plaats voor geven, dus het is niet echt schooien vind ik zelf.
    Ook ben ik bereid om er voor te betalen, helemaal geen probleem ik moet gewoon snel die domeinnaam hebben.
    (ik doe hier een beetje aan ruilhandel omdat men hier op CP toch niet echt goed met geld om kan, men zaagt altijd dat is te duur en dit en blabla...)


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Citaat

    xento.nl binnen de 24 uur heb je u domein + host of zet op v3host haha


    Ik heb enkel domeinnaam nodig geen host.

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Hij verkoopt ze iphonesite voor 800 , maar die site maakt niet eens 10-20 euro inkomsten....


    maarja geef je broertje maar de schuld.


    Nu is die weer aan het sparen , en je liet op MSN foto`s zien van je studio/werkplek: je had een prive skatebaan en KEMPI belde je toen je B-day was.


    Jonge WAKE UP!+o(


    P.S: hoe kun je nou naar je school project linken , dat levert tog geen bezoekers op ?


    W0utR: Strafpuntje voor jou:)


  • Beste Paisey,


    Wij hebben in het verleden ook al veel discussies gehad hier kan woutr en koen van meespreken dit was namelijk op webscripters.
    Toen heb ik één voor één telkens mij bewezen, en wat bleek dat ik altijd de waarheid sprak!
    De website win-iphone.be maakt de inkomsten die ik heb laten zien, het bewijs is er bij geleverd.
    Ik ben al een hele tijd aan het sparen voor CBproductions, de werkplek met skatebaan en dergelijke was van edukrea dat heb ik u helemaal uitgelegd dit was het H2O en is gelegen in mechelen, als je het niet gelooft kom dan naar mechelen en bekijk het met je eigen ogen.
    Ik ben echter uit deze vzw gestapt, omdat ik daar uiteraard geen inkomsten mocht maken (het is een vzw) en ik daar veel te veel werk had en bijna niks vrije tijd meer.


    Het is voor een schoolproject, we hebben namelijk een voorstelling gehouden "in de spotlight" Go west side storie enz... en daar is het voor nodig, en dit is ineens mijn eindwerk informatica!


    Kijk he jongen ik kan er niet aan doen dat jij zo jaloers reageert maar ik trek het me niet aan! wat ik laf vind van jou is dat je het hier zo zegt (dan nog dingen die op niks trekken) in plaats van prive met mij te regelen.




    @iedereen: Topic mag gesloten worden! heb al een sponser gevonden (iemand vanuit school zelf)


    Toch bedankt voor jullie moeite.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!