• Heeyy,


    Ik vroeg me af wie hier van de oldskool community's zoals die van:
    - mats (weet de naam niet meer, dit is iig eigenaar geweest, weet dat klasje/lodewijk er ook op waren)
    - Crimefreakz (niet super oldskool, maar leuke tijd)
    - Criminalsfanaat (de 1ste versie dan)


    En die community waar daride/rina ooit de baas waren, klasje zat ook in hun crew dacht ik??


    Mja, post ff je oude nickname etc! Want ik mis die tijden ahaha, helaas zijn ze niet meer terug te halen.


    Toch wil ik ff shoutout doen naar ZeRoDeAd, die volgens mij al lange tijd niet terug te vinden is op zulke community's, laatste was mats ze community dacht ik en zijn website http://www.EliteAvengers.org nog steeds online is, dit betekend dus dat die zo'n 6 jaar of meer online staat.


    Ik was die vervelende kind die smooth-mafia site vroeger dood spammede haha.


    Wat doen de oude eigenaars van criminalspoint nu dan, zoals die xylo of wat zijn nickname ook was???


    Kan iemand MSN/Email versturen van zerodead in privebericht, lijkt me leuk hem weer te spreken!


    Mvg.
    godborn / soeske / en nog veel meer!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik ben ooit begonnen bij criminalsfanaat als donleach en the-don ook kon de naam netostar niet missen die nu van mijn broertje is. In de loop der tijd heb ik mijn naam veranderd in jgdonleach.

  • Die van Mats was inderdaad Criminalspoint; hoeveel jaar is dat wel niet geleden? :P


    Ik was altijd bekend als Kreepmaster. Heb nu een jaar of 2 van die naam afstand genomen, en het bevalt me prima :P Heb me nooit *echt* in die groep gegooid, veel lezen maar weinig reageren :)


    En dan had je alsnog van die figuren met een te hoog atitude, neem bijvoorbeeld Daride en Rinna. :P

  • Citaat van godborn

    Ging jij toevallig om met Gerry? Zo Belgische jongen, die ook echt oldskool is sinds mats ze community, had ook ze eigen criminals.


    Ik ging wel om met een belg, weet zo zijn naam niet meer.

  • @ Jannick
    LOL, de mensen als Daride en Rinna hebben wel deze community een boost gegeven, zonder de oplicht praktijken van Rinna leerden mensen er niks van en werden ze alsnog door iemand nu opgelicht.


    Of Daride die vele bugs had openbaar gemaakt, ga zo maar door.


    Maar echt lui als Daride, Niels, Rinna, ZeRoDeaD, GaLiL, mats, klasje, Supermonkey en zelf ik horen echt bij die oldskool lui. Daarom vraag ik hier of ze nog ergens rond hangen! :)

  • Heb wel op de versie 1 of 2 gezeten van Cp. Was met mats en nog iemand ? Anton ofzo. CrimeFreakz en criminals fanaat ook maar weet niet welke versies. In ieder geval ver voor deze :P mja is ook zo'n 4 / 5 jaar geleden ?

  • Zover ik weet waren het Mitch en Anton die startten met CP, kan me vergissen... hen nicks waren Layzed en Xylo dacht ik. Weet het niet precies meer, daride kwam hier later ook als een soort van programmeur. Was vroeger altijd wel kicken inderdaad, een stuk beter dan nu. Rinna ken ik alleen van Crimefreakz..

  • Marco,


    Leuk dat je mij vergeet... 8-)


    Aangenaam. oude nick ZiraX, en die community was crimefreakz, waar ik daride en GaLiL en Melvin, aan werkten toen der tijd :P



    Leuk je weer te zien..


    Met vriendelijke groetjes.
    Kevin


  • Owjah Kevin, totaal vergeten, mja logisch, heb je al lang niet gesproken he haha :P


    Nog steeds een bedrijfje met daride? Wat doen jullie tegenwoordig allebei?

  • Lol, daride is beetje verdwenen, laatst nog geprobeerd leuk idee op te zetten, maar helaas zal ik dat toch echt alleen moeten doen,


    Wat betreft bedrijfje, ik heb nu eQaz opgezet, en dat begint wel goed te lopen. helaas nog beetje beginnende fase, maar dat maakt niet uit.


    Indien je je geroepen voelt om ook leuk oldskool samen te werken, :) You get my bless! :D, dan leg ik je wel uit hoe of wat het is..


    Daride zelf werkt nu fulltime dacht ik .. ..


    Kevin.

  • Hey kev,


    Nou het zit zo, ik had heel wat projecten gestart en had zelfs 3 websites met dagelijks 2000-5000 unieke bezoekers. Toen had ik de e-mails van me hosting niet gelezen en kreeg ik een zeer grote boete thuis omdat ik zogenaamd bezig was met phising, ook me websites werden verwijderd. Toen ben ik maar gaan focussen op me hbo opleiding en ben weer competief gaan gamen (CS 1.6). Dit was alleen niet goed voor me cijfers, voelde me vaak depri etc, maar nu gaat alles perfect sinds ik terug ben! Heb zin om heel wat projecten te starten! Stuur ff pb want ik zit tegenwoordig op me personal msn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!