Ik heb nu een GalaxyS/Android.
Baal er van dat er geen Mobiele Versie is terwijl het in 2011 juist zo populair is.

CP Mobiele Versie
-
-
-
Haha, ik heb een samsung star op dit moment, maar cp laat wel langzaam maar doet het goed genoeg:p. Koop een goede telefoon.
-
Dit had ik ook voorgesteld, volgensmij komt deze ook in de toekomst (h)
-
-
Wij kunnen niet alles tegelijk voor jullie ontwikkelen momenteel zijn we gewoon veel bezig met de huidige versie verbeteren. Later wanneer de tijd er is zal er wel een mobiele versie kunnen komen indien daar genoeg animo voor is.
[offtopic]Niemand die zijn script via een mobiel post en daarna de heledag online is op zijn mobieltje om het topic bij te houden?[/offtopic]
-
-
Je kan makkelijk de basis van m.tbforum.nl gebruiken.. Was Koen toen der tijd ook mee bezig.
-
Citaat van jgdonleach
Haha, ik heb een samsung star op dit moment, maar cp laat wel langzaam maar doet het goed genoeg:p. Koop een goede telefoon.
Koop een goede telefoon ?? Lees me post(GalaxyS/Android).
R.Jipping het gaat vooral om reageren maar tegenwoordig heb je:
- Android, Iphone`s, WP7, Blackberry.
Hiermee kan je best een Script kopieren en tussen tags zetten.. -
En wie zegt dat een Galaxy S goed is?
Het is Samsung en dat is meestal bagger kwaliteit.
M'n zusje heeft ook een Galaxy S en dat touchscreen is al 3 keer kapot gegaan terwijl ze er normaal mee omgaat.Dus koop een HTC, BlackBerry, Sony Ericsson of Nokia als je voor kwaliteit gaat
Zie dit niet als een dunk maar meer als een tip, ik heb ook een paar keer een Samsung of LG gehad en dat is gewoon bagger.
Ontopic: Ik vind een mobiele versie wel handig maar op mijn Nokia N82 werkt CP zonder mobiele versie nog prima en snel
-
-
-
wat zou er in zoon mobiele versie moeten zitten dan.
-
-
Dit heb ik ooit eens gemaakt, maar is een testversie en een oude!
Ik raad je af hem te gebruiken, maar je kan hem wel eens testen:
http://www.criminalspoint.com/indexmobile.phpSowieso moeten we het grondiger en beter doen dan...
Vooral onderste deel had ik nog werk aan.
Wat ik kan doen is bv deze index hier posten en dan kunnen jullie een mobiele versie maken ervan?
Maar sowieso krijgt niet iedereen deze code dan... -
Stel een paar mensen aan die jou geschikt lijken om deze taak te doen!
Of laat lodewijk dit doen, aangezien hij de nieuwe projectleider is?Desnoods zou ik eventueel kunnen helpen qua coding en testing.
-
Alle hulp is welkom, zoals steeds.
Je moet wel bereid zijn om een contract te tekenen als je meerdere taken bij ons wilt doen.
Voor enkel mobiel kan het eventueel nog wel zonder contract. -
ik zou voor de htc gaan en cp werkt er prima op8-|
-
Zou perfect zijn als er een blackberry App zou worden ontwikkeld.
Koen, weet jij iemand voor blackberry ontwikkeling ed. ? niet al te duur ?:sst:
xJe,
-
-
Dan alsnog, weet iemand, iemand die blackberry apps ontwikkeld?
Met vriendelijke groet,
Kevin.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!