LET MAAR NIET OP DAT EXTRA RUIMTE PROBLEEMPJE WANT DAT IS AL GEFIXT THXX;) Nu de achtergronde nog lol..
heeft iemand enig idee hoe ik 2 achtergronden kan gebruike via php of in index-style.css??
want ik heb alles geprobeert nouja dat denk ik teminste .. om die 2 achtergronde erop te krijge.. en als ik het in een html bestand doe, dan lukt het wel nou waarom lukt het niet in me php bestand wat moet ik nou doen ik weet het niet! ik zit nou al dagen naar die oplossing te zoeken..
wat ik wil:
ik wil in mijn index een plaatje hebben in het midden en omdat die niet groot genoeg is wil ik daar achter nog eentje die zich verdubbelt zodat er altijd iets is.. mja hoe is de vraag
in php lukt het me niet maar in html wel .. wrm weet ik niet en het verschil snap ik niet lol
ik heb de html bestandje samen met mijn index.php en index-style.css geupload
want ik weet zelf niet wat of welke ik nou moet veranderen.. die html bestandje laat zien hoe ik het graag wil
en de code zit er al in enzo maar bij mij werkt het niet in mijn index.php of de css bestand hmm of ik doe het niet goed plies help mij
hier is de download link: http://www.easy-share.com/1913880437/H2KVoorbeeld.rar
als die het niet doet moet je maar ff zeggen dan upload ik hem opnieuw. (a)
10000000 MAAL BEDANKT ALS JE HET KAN OPLOSSEN!! :p
Mvg. H4x0r666 (a)