Ik heb een vraag ik heb OSBanditi gedownload en geupload naar me host via filezilla. En een database aangemaakt en het SQL-bestand daar naar toe geupload. En ik heb 3 bestanden van connection en config.php, 2 bestanden van connection.php zijn leeg, hoort dat zo. En als ik alles invul, want ik had alle 3 bestanden van config.php en connection.php ingevuld met me database gegevens maar er gebeurd nog niks. Hoe kan dat? Kan iemand het me misschien nog even uitleggen. Ik hoop dat iemand het me hier kan uitleggen.
OSBanditi 2.1.2
-
-
-
Je moet de zelfe gegevens in alle connection.php zetten, als ik me niet vergis.
-
Dus in 3 mappen er staan 2 lege mappen in moet ik de connection.php dus kopieren in de andere 2 mappen? En de config.php dan wat moet ik daar aan veranderen. En buiten connection.php en config.php moet er dan now wat veranderd worden?
-
Denk het niet.
-
Dus ik moet alleen alle 3 connection.php veranderen en config.php veranderen en daar me database gegevens invullen. En in me database moet ik daar nog iets veranderen want me database verbinden met de website lukt niet heb ook al alles geprobeert om iets op me site te krijgen het blijft de standaard homepage pagina met welkom op de homepage van je site enzo. Hoe kryg je het spel te zien dan.
-
misschien handig als je link geeft
-
Alle connection files moeten met uw juiste username zijn:
Localhost,username,wachtwoord, databasenaam
Ik denk zoals ik in uw vorig topic('s) zie dat er daar wel een fout in zal zitten.
Daarbij hoeft u in config totaal niets te veranderen aangezien connection.php daarvoor dient.
Wat doet die file, hij zorg dat $host=localhost is, net zoals username, password enz. U vult daarin dat die gegevens juist zijn. Waarom past u dan in config aan:
$host,$username,$paswoord->moet zo blijven aangezien connection.php include wordt.
Mss iemand even laten doen zodat u ziet hoe het moet.
-
Ik heb alles ingevuld bij connection.php maar er gebeurd niks er is geen verbinden tussen website en database. Hoe krijg ik dat voor elkaar dan dat ik het spel op me site heb staan.
PHP<?php $host = "localhost"; //de host meestal gewoon localhost $user = "lqugcext_Daan"; //je database username $pass = "geheim"; //Je database wachtwoord $tablename = "lqugcext_mafiacrimes"; //Je database naam $sitelink = "http://www.mafiacrimes.nl"; //Je website link. GEEN v3 of een / erachter! $publicidad = "PUBLICIDAD"; // Aqu? el code para la publicidad $elcorreo = "[email protected]"; // S?lo la puta elite premanece. Aqu? va el correo ?>
-
heb je ze in de mappen:
root
v3/
v3/admin/style2/gedaan?
-
wat in de map de 1ste connection.php is in public_html de 2de connection.php is in public_html/v3, en de 3de connection.php staat in public_html/v3/admin/style2
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.02.11 21:09:56:
Ok als ik de index.php bekijk is me pagina er maar nog niet op me website zelf. Hoe kan dat dan? En hoe kryg ik dat voor elkaar.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!