Hallo,
Ik zoek een scripter die gratis voor mij alle fouten waarmee een hacker een site mee kan hacken debugt, dit op dwang van de hacker, ik heb 4 dagen de tijd ofwel hackt hij heel mijn pc?
Ik hoop dat iemand zo respectvol is en kan helpen?
Scripter
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik wil wel beveiligen tegen laten we zeggen zo'n 10 euro per uur?
Overigens, heb je een shared hosting of VPS? Verder staat je eigen pc los van de site neem ik aan. -
Helaas ga ik er niks voor geven,
Aangezien dit onder dwang van een hacker is. -
en anders bel je je provider op en vraag je om een nieuw ip adres?
-
Allereerst geloof ik niet dat er een hacker is. Want hij hackt je pc in vier dagen als jouw website niet beveiligd is?
Ruikt bij mij naar een smoesje. Zeker als je zegt dat je al aangifte hebt gedaan en de politie niks doet. Want zover ik weet nemen ze hacken zwaar op.
En wat is je meer lief? Mij inhuren of dat je pc "gehackt" wordt?
[offtopic]Kan natuurlijk geen garantie geven over beveiliging, een hacker kan altijd hacken.[/offtopic]
-
Ik heb het topic even opgeschoond, SVP niet discussiëren als het de schuld van TS is of niet.
-
Dit hoeft niet meer hij zit namelijk op onze servers heb tevens alle gegevens van de hacker al opgevraagt en zijn ip zal op de blacklists komen.
-
Ik zou toch maar even langs gaan bij de blauwe vriendjes. Die doen het gratis voor je en de hacker wordt natuurlijk ook opgepakt.
Ik weet niet of je dit als een bedreiging kan noemen ? Maar dat kun je dan natuurlijk aangeven bij de politie.
-
Je PC hacken ?
Ik heb Norton360,Win7(Goed updated),Firefox,Goede Firewall.
En paar clean/tuneup tools.Ook zitten op veel mappen van mij passwords, en is me router ook goed beveiligd.
Dus een scripter heb je daar echt niet voor nodig..
En jij wilt een website, moet jij hem ook beveiligen. :cheer:
-
Sloodmedia,
Hacker kunnen via een script al je beveiligingen uitzetten,
dusja ik kan gehackt worden. -
Een echte hacker houd zich niet bezig met kleine prull en iedereen kan gehackt worden hoe veilig je ook denkt te zijn. De
meeste die zeggen dat ze je gaan hacken zijn die het niet kunnen, of ze hebben je al een keylogger gestuurt op één of andere manier.Een echte hacker loopt daar niet mee te koop
-
Hij heeft al mijn msn wachtwoorden al veranderd dusja...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!