Posts by Nolf

    Zijn games ook afzonderlijk te verkrijgen, en hoe zit het dan met de leden die banners geplaatst hebben op deze site's als aankoper plots zegt die gaan er af ?

    De source die op mobsfight staat zal dan verwijdert worden en de koper krijgt alle rechten van de scripts / source. eventueel kan deze layout erbij gekocht worden ook want deze komt ook in de verkoop later.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.02.11 14:36:22:
    Site is verkocht onder voorbehoud.


    Kan slotje op.

    Veel vragen naar meer info maar krijg geen reactie's meer terug, ook geen tegen bod. Beetje jammer:(


    Veel kijkers dus maar niet echt potentiele kopers.

    Robin over welke mails gaat het eigenlijk hotmails hoeveel %
    Over welke garantie spreek je hier dat deze mail allemaal nog bestaan ?


    100-150 euro is niet niks wil dan toch wel wat informatie krijgen.



    Graag meer info via pm graag

    Nette en goed ogende maffia spel te koop.
    URl op aanvraag
    Meeste zelf gescript 90%, zitten ook paar standaard scripts die gratis te downloaden zijn 10%.
    leden aantal 276 / Online 35 gemiddeld dagelijks / leden online laatste week 56
    Tal van unieke scripts,
    Veiling/Wapen shop/Gaming hall/Koop grond/misdaden/Vip menu/Trein overvallen/Grote misdaad/kill menu/protection menu en veel meer....
    Events/Missie via admin panel te beheren dagelijks nieuwe missie te maken door crew met keuze wat er te winnen is cash/bank/power/clicks/credits/goud/ijzer etc etc zeer uitgebreid.
    Bouwen verbouwen, per lap grond kun je aandelenmarkt bouwen/ziekenhuis/zwitserse bank/safe hous 1en 2 leden .
    Handboek te beheren via admin panel toevoegen/verwijderen
    Groot owner menu te beheren volgens levels.


    Url/Inkomsten/stats/Prijs op aanvraag via persoonlijk bericht.


    Betaling via overschrijving.


    Waarom maar 276 leden, in deze source zit een systeem dat om de 7/ 28dagen controle doet op leden die niet meer spelen en worden dan ook uit de database verwijdert. 7dagen niet spelen is mail krijgen, 28 dagen niet spelen is account verwijdert. kan uitgezet worden natuurlijk.
    Database bestand erbij met 3300 leden.



    [Ik reageer alleen op persoonlijke berichten wegens het geen tijd hebben om te kijken om de zoveel min.]

    Vie onderstaande link kun je de waarde van jou site bepalen.


    http://urlinformatie.nl/



    Weet niet of je daar echt 100% kan op vertrouwen want mijn site waarde was 2.800,- (L)



    Zijn er nog site's waar je dat eventueel kan laten bepalen?
    plaats ze dan hier onder...

    Snap eigenlijk niet meer:s Robin staat op pagina 2 met bod van 220 nu staat hier op pagina 3 bod 160 mag blijven staan, van verwarring gesproken of was het alleen om een ander bieder te doen opbieden ???

    Alle aankopers werden dan niet op de hoogte gesteld, als ik me goed herinner is deze source verkocht geweest op SD zal Mike er zelf eens over aanspreken want heb die ook ooit aangekocht en anders wil ik wel me centen zelf terug als ik deze niet meer mag gebruiken.

    criminalsloco.eu is van Mike en als ik het heb werkte Spy ooit samen met mike en deed spy de meeste update's scripts maken dus. Doordat deze in ruzie zijn gekomen heeft spy deze source verkocht en met rechten erbij.


    correct me if iam wrong

    Ik smeer hem niets aan, ik wil hem alleen wat bijdragen en niet
    dat hij iets koopt waar hij later spijt van krijgt omdat het al honderden keren verkocht is. 90% van de site's gebruiken allemaal en dus allemaal standaard script alleen blinken er paar uit met unieke scripts die je nergens anders ziet. Kan er hier snel paar opnoemen maar zal dit maar niet doen uit vrees van negative kritiek.

    Welke source ik je zou aanraden, geen waar je er 10 kan van vinden op het net. Zorg dat deze uniek is van layout of scripts. Als je er eentje zou moeten kopen raad ik je sterk aan om niet onder de 150 euro iets te kopen, alles wat lager ligt is al 50x verkocht geweest...en niet meer uniek.


    Zorg ook dat je voldoende budget hebt om iets moois uit de grond te stampen, heb je dat niet start dan geen maffia spel.


    Indien je echt iets wilt kan ik je wel iets aanbieden, heb je geen hoog budget kan je er ook eentje huren bij me.
    Meer info via persoonlijk bericht.