:O Ik juist niet. Want bij mij kwam de popup meteen naarvoren als er een tab op stond. Hij verscheen meteen op die tab van CP (chrome)
Dus weet je precies wanneer je PB hebt

Wederom updates
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Dat je het dan kan uitzetten ofzo .. ?
-
Als je een verhaal aan het typen bent is het wel iritant, anders vind ik het goed werken.
-
Ja ik had als ik zoiets als verhaal bezig was. Maar ik vond hem fijn. Jammer dat hij weg is.
-
Ja, nieuwe systeem werkt met sessies om te kijken of je de pop-up niet al hebt gehad.
Maar werkt precies niet ideaal, soms krijg je pop-up en soms niet.
Geen idee waarom niet, is zo iets logisch... (xD)
Ik denk dat ik het gewoon een optie ga maken in het profiel, dat je kunt aan en uitzetten naar wens. :p -
Denk dat je eens een wat modernere popup moet laten verschijnen d.m.v. jquery ?
-
Dat zou idd helemaal ideaal zijn, maar zeker geen top prioriteit nu. (xD)
Bovendien al zeker om dat jQuery het venster niet kan laten flashen als er iets gebeurt. ^o) -
Dat flashen was juist het meest irritante aan dat hele popup gedoe.. Ik vind het prima als ik op CP zit en er schiet langzaam een popupje omhoog maar niet dat ik gelijk naar CP getrokken word als ik ergens anders mee bezig ben of dat ik constant naar een oranje knipperend scherm moet kijken.
-
Sites hadden tijdelijk wat problemen door een NAS die volliep.
De waarschuwingen kwamen wel, maar via mail - en laat dat nu net hetgene zijn dat ik nu pas las.
Sorry hiervoor, kwam door de vele ddosjes deze maand, welke de logs volschreven. -
Dank je Koen, ik kon er een anderhalve uur niet op ...
-
-
jgdonleach Service van Versio is inderdaad niet zo top nee. :p
-
Haha, job staat onder marktplaats en forum:p. Foutje denk ik
-
Inderdaad, heb koen al een pbtje verzonden en hem een offline bericht gestuurd via .
- Rick
-
Nu nog even zorgen dat het forum topics menutje verbeterd wordt.
Vind het namelijk nog steeds slecht eruit zien. :$ ( mening )Onder verkoop hoort jobs? ik zie een topic van jobs bij forum staan? toevallig niet goed gefiltert onder de categorie?n?
En ik zou mededelingen er uit halen en gewoon houden via hoofdpagina doen of bij offtopic zetten ? :p
Verder probeer niet alles letterlijk te plaatsen als nieuwsbericht, want kleine dingetjes wat niet echt boeiend is wordt vermeld in het nieuwsbericht.
Probeer het is gewoon in 1 topic te houden of in een criminalspoint nieuws forum waarin een stukje staat met updates , welk niet wordt vermeldt in het menu.Misschien idee om wat te werken met uitlijnen van de content zodat het wat strakker in het midden staat?
Kijk hier bijv naar de hoofdpagina naar het stukje recente bijdrages en zie bijv. reageren op een topic. -
Goeie updates !
-
nice, nicee!!
-
Ben blij dat de boel beetje bij beetje word verbeterd, misschien om t forum te herschrijven?
-
klasse
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!