Damn wat mooi xD
Ja wanneer komt de mobiele versie.
Kan ik dus vanuit bed op mijn DSI (Oftewel nintendo )crimininalspointen. Want dat kost nogal is wat tijd xD

Wederom updates
-
-
-
Projecten aanmaken en opvolgen is er ongeveer al:
http://todo.gamecoll.com
Zit alleen niet in CP :pOp mijn GSM past CP vrij goed erin, inzoomen met de 2 vingers is zeer eenvoudig en gemakkelijk. Op Android 2.1 en 2.2 ziet CP er goed uit en lijkt alles te werken...
-
Er zijn ook mensen zonder Andriod, Windows Mobile et cetera. Er zijn er met trage browsers, dus al die css en html die overbodig is kan weggelaten worden.
-
Idd zoals bij de dsi, koop er een en ga kijke xD
-
@ K.Rens op mn iphone 3G & 4 is het irritant. Dus het best is dat je een mini van maakt.
-
Bugjes gefixed.
Verder ook wat meer ruimte gevoel bijgewerkt op de homepage door blauwe balkjes. -
@Hierboven, ja ik zag het net al. Maar komt er een mobile versie van CP voor de Android/iOS/Nokia?
-
-
oeeeh CP looks nicer then nice
-
Mobiel staat op de planning, maar komt mogelijk pas als cp v5 er komt.
We willen ze wss allebei ineens doen.
Nieuws nu op jullie advies boven de recente bijdrages gezet.Verder kan ik je 100% verzekeren dat ik dit nieuwe homepage design niet heb overgenomen van Superior (xD)
Heb wel iets beter te doen. -
-
jgdonleach
Zo kun je het natuurlijk met veel websites vergelijken. Het is gewoon een rechte blauwe balk. Overigens heb ik ook even gekeken en zag ik dat het ook een andere kleur was?@Iedereen:
Ik heb me naam van RiiCky veranders in R.Jipping dit om toch meer professionaliteit uit te stralen. -
-
Citaat van R.Jipping
jgdonleach
Zo kun je het natuurlijk met veel websites vergelijken. Het is gewoon een rechte blauwe balk. Overigens heb ik ook even gekeken en zag ik dat het ook een andere kleur was?@Iedereen:
Ik heb me naam van RiiCky veranders in R.Jipping dit om toch meer professionaliteit uit te stralen.
[offtopic]
als je dan ook nog eens professioneel te werk ging;) maar helaas.[/offtopic]Het word al iets beter met cp.. Maar mis nog steeds een rechtermenu.. Zou wat handiger zijn naar mijn idee
-
Daar ben ik het wel mee eens, de linker kolom wordt elke keer maar langer?
EDIT : Weer een reden voor de nieuwe lay-out, hé Koen
-
Krijg ook geen popup meer bij nieuw bericht?? (ben er eigenlijk wel blij mee daar niet van)
-
-
Kleuren zijn wel erg in trant van de ander webcommunity. Zou dit veranderen want vallen totaal niet in je layout.
Btw 2 kanten menu zou inderdaad beter zijn. Dan kun je ook lettertype vergroten want word nu allemaal wel heel klein.
En als je het echt goed wilt doen zou ik bij opties een keuze menu maken. Welke topics je weergeven wilt worden en hoeveel ervan.
Mvg,
Stan -
Ik krijg helemaal niets meer, vind het eigenlijk jammer.
Was handig, nu let je er niet op naar het 1 tje, toen kwam er een mooie popup. Veel sneller met reageren. -
Ik vond het maar irritant.. Dat ie gelijk naar CP schoot of dat ie oranje stond te knipperen.. Stond daar niet echt op te wachten zeker niet als je wat meer te doen hebt dan enkel CP
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!