• ik heb een poll op mijn site maar als ik hem wil aanpassen krijg ik deze foutmelding:

    PHP
    Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'smarteco'@'localhost' (using password: YES) in /home/admin/domains/voetbalkompas.nl/public_html/administrator/module/poll/test_poll_admin.php on line 7
    unable to connect


    weet iemand hoe dit komt en hoe ik het oplos?


    grt dia

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Lol


    Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'smarteco'@'localhost' (using password: YES) in /home/admin/domains/voetbalkompas.nl/public_html/administrator/module/poll/test_poll_admin.php on line 7
    unable to connect


    Je mysql configuratie kan niet verbinding maken met je mysql server?


  • de site heeft geen database;)

  • giotjuh,
    ZPanel is opensource crap dat zo onveilig is als de nacht.
    Gebruik het alleen voor testdoeleinden.
    Dan nog iets, meer dan 50% gebruikt DirectAdmin of CPanel. Ongeveer 20% plesk en misschien 0,001% dat verrekte ZPanel.
    Waarom?
    A) Windows wat NIET is geschikt als server
    B) Open Source wat geen veiligheid garandeerd en waar geen aanspraak op gedaan kan worden
    C) Er zitten "windows" fouten in waardoor je geen maximum aantal schijfruimte per map kan instellen o.a.


    Koop gewoon DirectAdmin, CPanel of desnoods Pleks voor je Windows servertje maar:
    "Linux is like a wigwam: No gates, no Windows and Apache inside"


    Dat even offtopic, nu ontopic:


    Zou je de code even in code tags willen zetten?
    Dat leest stukken makkelijker.


    B.v.d

  • [offtopic]Waarom zit jij steeds te zeuren over Zpanel?
    Zpanel is goed genoeg voor mij dan ga jij maar met je stink server verder. ga ik op mijn intel xeon verder..... met 32 gig ram.[/offtopic]
    Ben je er al uit? Zou handig zijn als wij het weten.

  • Vanaf nu weer ontopic en heb een beetje respect voor elkaar! Anders worden er strenge maatregelen genomen.


    Topic starter post in het vervolg je scripts in de code tags [code ] .. [/ code] aanelkaar

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!