Extreme, lol?
Het is zo simpel als wat.
Gewoon cnames omzetten, port forwarden klaar??
Lol tuurlijk heb ik dat voor mekaar gekregen, waarom anders zou ik het zelf doen
Server
- bboy
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
giotjuh,
Ja maar je hebt geen professionele.
Ik heb namelijk een DirectAdmin hosting, en geloof me je hebt idd een second DNS nodig.
DNSExit is niet handig, want de server is sloom, als die down is is het boem weg hosting en bovendien staat het onprofessioneel in de WHOIS.
Het is stukken beter als er ns1.jouwhosting.nl staat dan ns1.dnsexit.com.
En jij gaat dan voor elk domein een dnsexit.com domein toevoegen?
Daar zullen ze niet blij mee zijn... -
Wat hierboven staat klopt half.
Ze moeten zelf voor hun domein koppelen zorgen.
Of ze gebruiken gewoon xxx.mygionet.tk bijvoorbeeld.
Dus het is ook niet voor mensen die niet veel kunnen of nieuw zijn.
Maar DirectAdmin is niet gratis.
Dus wees blij met de mensen die het aanbieden voor niets! -
Misschien je eigen server maken? Windows server 2008 ofzo? en dan zorgen dat mensen kunnen connecten?
-
Dit topic loopt wederom weer uit op niks. Ik sluit het topic dus bij deze. Mensen die begonnen zijn met het uitlokken van deze discussie die krijgen een waarschuwing.
Een thuis hosting kan maar het is enorm traag dus raad het niet aan. Bovendien als iemand je site een keer aanvalt kan je dus niks doen en ligt er door het hele huis het internet eruit bovendien kan je door je provider geblokkeerd worden.
Dus alles is mogelijk maar ten strengste af te raden. Er zijn genoeg bedrijven die gratis aanbieden mocht je het zelf willen gebruiken. Mocht je het willen aanbieden neem dan een reseller voor een paar 10tjes en je bent ook klaar.
Topic gesloten. Reden loopt uit op niks.:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!