-:slotje:
WebDesign Music Site | € 75,00
-
-
-
Vrijdag 31 december 2010 ?
-
Dat gaat hem idd niet worden stan, haha:D
Maar ik wil het wel doen: http://i55.tinypic.com/2im27x3.png
Weet niet ofdat je het wilt?
-
@ stan
Dit was een oude datum inderdaad, ik heb hem aangepast naar Zondag 23 januari 2011.
@ SvenB
Ik ben opzoek naar een music layout volledig in hiphopstyle. En geen maffiagame layout.
-
Misschien doe ik wel mee, maar dan zal ik pas rond de deadline een werk kunnen indienen omwille van mijn examens.
Kan er ook (bijvoorbeeld) ?25,- van de prijzenpot afgenomen worden indien xHTML/CSS er niet bij geleverd wordt?
-
@ tree
Dat is uiteraard geen probleem. Wij zullen pas op Maandag 24 januari 2011 een winnaar kiezen.
Verder is het mogelijk om alleen een layout te leveren maar dan word de prijzenpot wel ? 50,00.
Dit is tevens ook het antwoord op de vraag van tree.
-
Maar hmm.. ik bedoel dat als een soort van portfolio dat ik dat heb gemaakt.
-
@ SvenB
Mijn excuses ik heb je dan verkeerd begrepen. Nou ik vind het wel een mooie layout eerlijk gezegd. Dit vooral omdat het wat anders lijkt dan andere "standaard" mafia layouts. Vooral de indeling is anders.
Ben benieuwd naar jou eerste layout post! ( Mocht je meedoen )
-
Ik doe mee, en lever eind van de middag mijn eerste stap zeker in, bedankt!
-
ik doe mee!
-
ik doe mee
-
- SvenB
- thexerox
- hc_holiganGenoteerd allemaal. We zijn benieuwd naar jullie eerste inzendingen!
-
-
Ik doe mee.
-
@ SkyNet
Dit klopt er waren weinig inzendingen en mensen haakten af. Dus heb ik een designer moeten huren. Deze heb ik toen opdracht gegeven om een layout + logo + 3 wallpapers + 2 banners te maken voor ? 175,00. Ik heb eerst een bedrag moeten betalen dit was toen ? 75,00. Het duurde 2 weken en ik kreeg van hem 3 wallpapers en 2 banners geleverd. Ik heb gewacht op de rest maar tot vandaag reageert hij niet op zijn mailtjes, is hij niet online op msn etc.
Dus ben ik maar een nieuwe contest gaan starten op cp. In hoop dat hier veel meer inzendingen komen en ik dus 24 januari een winnaar kan uitkiezen.
[offtopic]Ontopic graag! Offtopic berichten stuur je maar lekker via de pm...[/offtopic]
-
Bedankt voor de opheldering.
Veel succes. :cheer:
-
Klopt het dat dit ook op tb forum word aangeboden of werd?
Daar stond 150 euro de prijs.
Rick
-
-
@ Rick,
Al je deze pagina had gelezen had je die vraag niet hoeven stellen.
@ TS,
Misschien als ik tijd heb stuur ik ook nog een inzending in
-
@ SkyNet
Mooizo, ben benieuwd ik zal je naam in het lijstje toevoegen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!