Teamversterkingen komen eraan

• Gegroet allemaal!

Door de groeiende activiteit op CriminalsPoint nemen we terug wat moderatoren aan. Deze maand is dat Robin geworden. We hebben voor hem gekozen omdat we erin geloven dat hij actief zal modereren en ook naar goed hart.

We hebben ditmaal niet voor sollicitatierondes gekozen maar voor geleidelijke instroming. Zo gaan we in totaal 2-3 moderatoren aannemen, elke maand weer eentje meer tot we voldoende versterkt zijn. Het heeft dus GEEN nut PB's te sturen naar supermods/beheerders dat je bij het team wilt. Wij komen naar jou! Actief zijn en eerlijk handelen is dus de boodschap ;)

Moesten er problemen zijn met een van onze proefmoderatoren laat het dan zeker weten aan de supermods of beheerders, wij zullen dan zien wat het probleem is en dit zo nodig oplossen.

Prettige avond nog,
    Pim en de rest van het team

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Willem, bedankt. Ik hoop ook dat ik lang mag blijven en deze taak goed kunnen te vervullen, ook heb ik mijn eerste report al gemodereerd (xD) (die van jou willem).
    Verder hoop ik dat andere me dit ook gunnen en me hiermee helpen.

• Robin, veel succes. Alleen denk ik niet dat de crew naar alleen veel actiefheid moet kijken. Maar natuurlijk ook naar de specialiteiten. Ik denk dat robin dit wel heeft, maar denk dat iedereen nu denk; ik ga veel online zijn, dan word ik moderator.

• Hee Robin,

Heel veel succes toegewenst. Niet veel van de crew hier op CP mag mij. Maar ik het het beste met iedereen voor. Ik probeer geen problemen ofzo te maken. Maar als je mensen tegen je hebt is dat soms al moeilijker.

Maar jij in ieder geval heel veel succes toegewenst.

Hopelijk komen wij elkaar niet tegen in negatiefe zin.

• Robin; Reken er dan maar niet op dat je de rest van de crew achter je heb staan.:P Heb al paar banpunten staan. Heb ik Koen over gePMt maar 'hij gaat t uitzoeken' terwijl het allemaal foute bans waren.:P Maar der gaat wel meer fout..

• RDMNL2010: De crew houd zich zelf al niet aan hun eigen regels. Dus waarom zouden wij het wel doen? Als 'ons grote voorbeeld' het al niet doet.;) (Maar zeg dat maar niet hardop. Als je commentaar hebt krijg je gelijk een ban. Ookal is het goed bedoeld.;))

• Denk dat het sarcastisch was Willem.. Maargoed wij denken dat Robin zeker een goede moderator gaat worden en hebben niet alleen gekeken naar de activiteit maar juist ook naar zijn specialiteiten. Ook zijn sollicitatie bij de vorige sollicitatieronde's speelde inderdaad nog een rol.

• Het was idd sarcastisch. Natuurlijk modereer ik bij iedereen even eerlijk en mochten jullie ergens niet mee eens zijn met een van mijn acties als moderator mag er bij mij altijd gediscussieerd worden.

• Fout 1: Nooit in discussie gaan! Jij hebt altijd gelijk en dan kan je achteraf altijd nog bespreken met die gene om het te veranderen. Je kan natuurlijk wel altijd even vragen hoe iemand het bedoeld had.

• Discussie kun je op 2 manieren opvatten? Wat Robin in dit geval waarschijnlijk bedoeld is dat je er altijd over kunt praten zodat Robin je extra uitleg kan geven. Etc..

Succes Robin.:cheer:

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• @RiiCky: Jah, maar bij een discussie geef je toe. Toegeven verlaagt je status en dan zal je er nooit meer uitkomen. Waarschijnlijk ga je het dan alleen maar erger maken en worden het weer banpunten.

Er zijn ondertussen 5 van de 8 banpunten die ik heb gehad weggehaald. Nu die andere 3 nog. Maar waarschijnlijk worden het er straks weer meer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!