Hulpdiensten game

  • Hallo allemaal,


    Ik ben eigenlijk al heel lang opzoek naar een leuke game waar je inplaats van met de crimineel de hulpdienst kan spelen. Het liefst ook iets met een platte grond of wat dan ook erbij?


    Het hoeft niet heel groot te zijn. Maar gewoon iets simpels is leuk. Ik ben toch niet van plan het groot aan te pakken maar alleen voor een klein vrienden groepje. Dus echt geld heb ik er ook niet voor over.


    Edit:


    Voorbeeld toegevoegd:
    Klikje


    Ik hoor het graag van jullie,
    Blackboss

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Jah, Het leek mij ook leuk. Alleen het stukje ombouwen is niet echt mijn ding. Dan komen er heel veel uren in te zitten om met een paar vrienden te spelen.


    Als ik iets zou gaan ombouwen dan zou ik het wel wat groter aanpakken en voor heel nederland maken.

  • Oke, ik ga nog even verder zoeken wat er allemaal voor spellen in die richting zijn. Het schijnt dat er veel van dit soort spellen in duitsland zijn. Even een beetje die richting op zoeken. Ik hou jullie op de hoogte

  • Bedoel je dat je dan als politie echt andere opties hebt? Want je hebt wel sources waar je als Politie, Gangster of Wetenschapper kan spelen. Alleen zit er dan niet echt verschil in de gameplay.

  • Ik heb het voor mekaar gekregen om een kaartje op mijn site te krijgen en om daarin een punt te laten aanweizen. Maar om bijvoorbeeld een ambulance over de kaart te laten rijden dat lukt mij echt totaal niet. Is er iemand heel goed in javascript die mij graag (gratis) zou willen helpen?

  • Jah, daar heb ik alles vandaan gehaalt wat ik tot nu toe heb. Alleen wil ik dit nu ook nog zo krijgen dat er dus ineens dingen bij kunnen komen met php. Maar ik wil graag ook dat er iets op commando over de kaart schuift. Net als in het spel waarvan ik de voorbeeld link heb gepost.

  • @ L.Groot: oh, ik ga morgen even uitzoeken voor php. Misschien is dat makkelijker. Ik heb al een kleine basis opgezet met inlog systeem en registreer enzo. En een hele basis layout waarin ik nog alles moet verwerken.


    Ik script alleen zelf niet zo snel en mooi dus weet niet of het veel waart word. Maar eerst maar eens kijken of ik het werkend kan krijgen.


    Bedankt voor de informatie tot nu toe allemaal. Als ik vastloop post ik het weer in dit topic.



    Edit:
    L.Groot: Ik kan het niet vinden waar ik de google map met PHP kan maken. Ik krijg het ook niet voor elkaar.
    Zou je mij misschien een handje kunnen helpen door een voorbeeldje van zo PHP script te geven?


    Edit 2:


    Ik heb tot nu toe:


    Maar ik wil nu graag dat ik vanuit mijn MySQL database meldingen kan laten komen dat die op de kaart worden weergeven. weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?


    Met vriendelijke groet,
    Blackboss

  • Die Gmarkers dat zijn de punten die op je map verschijnen,


    Door via ajax een request te doen voor een JSON script kan jij via JSON alle punten van meldingen doorsturen naar javascript,


    Dan maak je een loopje om die data uit te lezen,


    Wil je het niet dynamisch doen, dan maak je met php gewoon een loop van regel 18.

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!