WJsolutions

  • He CPleden,


    Ik weet dat er hier meerdere mensen hosten bij WJsolutions en die ligt al vanaf gister 9 uur offline. De tijd dat mijn site gister de meeste bezoekers had xD.


    Kijk een kwartier offline kan ik begrijpen maar dit gaat te ver. Ik betaal voor verschillende advertenties met een afbeelding die op de server staat alleen word nu niet weergeven. Dat komst me omgerekend misschien rond de 7,5 euro die niet word weergeven.


    Dan nog niet gesproken over de adsese inkomsten die mis worden gelopen. En ik krijg niet eens een mailtje van de host wat er fout is.


    Hebben meer mensen hier last van?
    Stan van Oers

  • Ik host er: Sloosmedia,Slicenow.
    En nog 10 domeinen ofzo.


    MJorritsma.nl maakt voor mij een ontwerp, en kan niet eens zien of die al verder was.


    Ik betaal 100euro p/jaar aan hun, en vindt dit echt niet kunnen.


    Ik hoor graag zijn verhaal? nee Oplossing. :@

  • Ik reageer hier nu even heel snel, dit omdat ik nog steeds druk bezig ben en vannacht ook niet heb liggen slapen maar me hele nacht in het datacentrum heb doorgebracht.


    De reden waarom de server eruit ligt is omdat de hardeschijven zijn gecrasht.


    Hierdoor doet de hele server het niet meer. Ik heb een storingsnummer 1 persoon heet teminste netjes gebeld en voor de rest niemand in de loop van de ochtend zal er een mailing de deur uit gaan.


    Wij zijn druk bezig met alle bestanden terug te krijgen.


    Tevens hebben wij nog backups van afgelopen maandag 3 januari die we eventueel kunnen terug plaatsen.


    De andere backups bleken mislukt te zijn.


    Ik bied hier dan ook me oprechte excuses voor aan en hebben besloten de contracten vrij te zetten indien je geen gebruik meer wenst te maken van WJ Solutions.


    Wij verwachten vanavond alles weer optimaal te hebben draaien.
    Indien je zelf nog je website op je computer heb staan en dus geen backup nodig is dan kan je ons mailen op (geen e-mail adressen posten) en dan zullen wij op een andere server een account aanmaken.


    Verdere klachten verzoek ik u ons storingnummer te bellen of te mailen.


    En verzoek ook dit topic te sluiten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!