Banditi source - Ombouw
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Reeël, zie je toch ook wel in het begin bericht staan ?
-
-
klinkt goed ik sta erachter!
-
Dit is denk ik al het 20ste unbug banditi topic? En hoeveel zijn er uiteindelijk afgerond of zelfs begonnen? 0
Heb er dus totaal geen vertrouwen in.
-
ik heb het vermoeden dat svenb niet gaat deelnemen aan de comit? en dit doet om een mooie source te hebben (ik kan het mis hebben) laat eerst 1 project af maken dan pas 2e want dan word er geraced en er komen dan hier en daar wat fouten voor het stress etc.
-
Succes maar ik heb het gevoel dat dit weer een project wordt wat niet afgemaakt word (sterker nog, niet eens van start gaat). Waarom? Deze topic is gewoon een slechte rip-off van het topic van Lars (L.Groot).
Je hebt nog niet eens een team (Het comite (c) ) of een goede plan van aanpak maar je weet wel al dat een layout contest wordt gehouden waarbij men kan stemmen dmv poll.. Vaag, dit komt me wel heel erg bekend voor.
Volgens mij probeer je van de Vendetta topic mee te profiteren en hoop je dat men op CP voor jou banditi gaat unbuggen en geimplementeerd word in een nieuwe layout. Want laten we heel eerlijk zijn, je hebt zelf geen kennis van php, mysql of designen :$
CitaatZoals hierboven staat vermeld ben ik het van plan met de mederwerkers aan te pakken.
[offtopic]Epic fail?[/offtopic]Alsnog succes toegewenst. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
EDIT:
mafiabase, Great minds think alike -
-
ik zou je wel willen helpen eventueel
-
Tegen, is gewoon een stom spel XD
Daarbij is er al z`n project, maar dan voor vendetta.
Waarom niet samenwerken en 1 goeie source inplaats 2 verschillende? -
Citaat van pekelterror
Tegen, is gewoon een stom spel XD
Daarbij is er al z`n project, maar dan voor vendetta.
Waarom niet samenwerken en 1 goeie source inplaats 2 verschillende?
Als het ondersom geweest zou zijn zou ik liever 2 projecten willen.
Aangezien ik het werken met power systeem en "click" paar puntjes vergelijken stom en saai vind in vergelijking tot wapen, kogels en ervaring, VS bodyguards en health met permanente uitschakeling.Ik zie geen reden waarom men geen keuze zou willen hebben hierin.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!