Hey,
Ik zoek een virus scanner. Ik had hiervoor norton maar die maakte mijn pc sloom.
Ik zoek een gratis versie die goed is. En ook dat hij een melding geeft als je download van deze is beveiligd.
Groeten.
Hey,
Ik zoek een virus scanner. Ik had hiervoor norton maar die maakte mijn pc sloom.
Ik zoek een gratis versie die goed is. En ook dat hij een melding geeft als je download van deze is beveiligd.
Groeten.
AVG 2011, werkt goed en snel. Geen melding bij download.
Andere zeggen dat het rommel is?
Avast is bagger. Deze zegt bij een site zonder favicon al dat het een virus is. Bij AVG geen last van. Vooral 2011 niet.
lol de ene zegt AVG BAGGER en de andere AVAS BAGGER
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.12.10 10:08:56:
Ik heb deze nu in gebruik Microsoft Security Essentials heeft iemand hier ervaring mee?
Ja, super programma
Ikzelf gebruik MCfee, herkent en verwijderd meteen virussen. Is enkel niet gratis
Ik heb ook MCfee, die heb ik gratis op mijn laptop toen ik mijn laptop kocht.
Security Essentials.
Werkt goed en snel.
Die Norton troep gooi ik er niet meer op.
Evenals Bullguard en dat soort shit, doe ik nooit meer.
Blijf er toch bij dat Microsoft de beste software producent is.
Avast, AVG.
Beide werken prima en vooral snel.
Ik gebruikte voorheen altijd Eset NOD32, maar nu heb ik AVG 2011, werkt net zo goed :cheer:
AVG is zeker niet de veiligste Virusscanner,
In de 2008 versie is eens een foute update voorgekomen,
waardoor zodra deze gedownload werd, en je je pc opnieuw opstarte deze dit niet meer deed.
En onlangs is zo'n vergelijkende update ook in 2011 versie voorgekomen waardoor de pc zelfs niet meer was op te starten in veilige modus.
Dus om deze reden zou ik je AVG afraden wan't zo'n soort fouten mogen uiteraard niet gemaakt worden bij het ontwikkelen en update van een Virus Scanner.
Hier thuis hebben we vooral Avira erop staat.. in Diverse tests (uit 't verleden) is gebleken dat dit de beste gratis virus scanner is.
Nooi problemen mee gehad, en geeft altijd netjes aan als er een virus gevonden wordt.
eset nod
gebruik microsoft internet security essentials.
Het is gratis maar je dient de besturings systeem te valideren ivm illegale software piratenrij
Ik gebruik nou avast en het werkt perfect.
Ik heb vroeger AVG gebruikt werkte goed, maar toen ik had gehoord dat je door een update je PC niet meer kon opstarten ben ik gelijk avast gaan gebruiken.
Ik raad je AVG af, omdat door veel updates je computer onbruikbaar worden, google maar is daarover.
Of je gebruikt die MS internet security essentials, die schijnt ook goed te zijn.
Comodo internet security pack
avg free werkt altijd goed en maakt je pc niet snel sloom of je moet zware programmas er naast draaien dan merk je het wel soms...
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!